Gravatar

#51 filmz-jonasgr 19 år siden

Ja så er det held og lotto.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#52 dyg 19 år siden

Hulk. Endnu en kamp, hvor tudeprinserne vinder.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#53 pulse83 19 år siden

Sådan! Farvel, Svend-Jørgen! Ha' det skidt! Sådan, Ronaldo! Dejlige dreng.

De burde dog have lukket kampen langt tidligere, og set i det lys kæmpede englænderne bravt og flot og have vel egentligt fortjent bedre.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#54 Yoda 19 år siden

Fandme om ikke de portugisiske pomadedrenge er videre - pis!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#55 vapor 19 år siden

Helt iorden at Rooney fik det røde kort der!

Jeg vil se Ronaldo vs Ronaldo i semifinalen! :)
Gravatar

#56 The Insider 19 år siden

Jeg tager til Tyskland for at kværke de portugisiske skuespillere med piano-wire. Når politiet nakker mig, så fortæl dem jeg gjorde det for hele menneskehedens skyld.
War. War never changes.
Gravatar

#57 filmz-ZOPTIKEREN 19 år siden

Så røg de ringe englændere endeligt ud mod et portugisk reservehold. Måske skulle de indse at de bare ikke er så gode som de går og tror de er.

Anyway hvordan kan man overhovedet skyde ved siden af målet eller lige på målmanden i en straffesparkskonkurrence når man får en ugentligt løn på over en million. De bliver sgu betalt for at kunne sparke ordentligt hver eneste gang og ikke kun hver femte gang.

Hvis du seriøst mener at England er verdens bedste hold, så har du vist fået pusset brillerne i leverpostej.
Gravatar

#58 The Insider 19 år siden

#57, Hvis du seriøst mener at England er verdens bedste hold, så har du vist fået pusset brillerne i leverpostej.

Bare stik mig din adresse, så finder vi ud af noget...
War. War never changes.
Gravatar

#59 filmz-ZOPTIKEREN 19 år siden

Du ved sikkert i forvejen at skriftlige trusler, direkte som inddirekte, ikke tager sig ikke ret godt ud fordi personen i den anden ende ikke nødvendigvis kan følge din humor og sarkasme, såfremt du gør brug af den.

Set ift. de andre indlæg du har begået synes jeg du skulle tage en slapper og tænke på at du burde være et godt forbillede herinde.
Gravatar

#60 The Insider 19 år siden

Nej, jeg mente bare at du kunne hjælpe mig at få pudset brillerne, når nu dit navn lægger op til at du er en "optiker" og du mener jeg skal have pudset brillerne.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: