No prob. Har heller ikke just kræfter til at gøre noget som helst :-) Har lige kværnet en hel flaske portvin. Den sparker sig nok ind i hovedet lige om lidt. Sov godt allesammen!
God kamp af Frankrig. Og overraskende sejr. Det her er altså et hold som for halvlanden uge siden ikke kunne skabe en målchance om det så gjaldt deres liv. Men i Spanien-kampen vågnede Zidane op, og i denne kamp spillede han så dobbelt så godt som mod Spanien. Det er hans fortjeneste at Frankrig lige pludselig spiller drømmebold.
Kvartfinalerne gik, som jeg havde forventet og havde tyskerne og portugiserne ellers klaret opgaven inden for ordinær spilletid, ja så havde jeg vundet en god plovmand på et indskud på 10 kr. - suk!!!
Fryder mig for vildt over, at England er ude, men begræder lidt Brasiliens exit. Desværre har de ikke fortjent bedre med det spil de har leveret i denne turnering. Til gengæld er Frankrig bare blevet bedre og bedre for hver kamp - det så ellers skidt ud for dem, da turneringen startede.
Sidst men ikke mindst er jeg dybt lykkelig over, at mit all time største fodbold-idol Zidane, får lov til at afslutte sin forrygende karriere på denne flotte måde :o)
Ret sikker på at finalen nu hedder Tyskland vs. Frankrig.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Jeg hader Frankrig. Den flok pensionister skal bare ud. Alle andre end dem må vinde. Det er muligt at de spillede bedst idag selvom jeg ikke var synderligt imponeret, ej heller over Zidane, den mands evner er vildt overrated. Han kunne engang, men der er mange der er bedre end ham idag. Det eneste der gør at han kan vise sig lidt er, at han får så meget plads af modstanderen, hvilket sikkert er fordi at de har lært at man skal være søde over for de gamle. Men taget i betragtning af hans tidligere spil gjorde han det udemærket idag.
Insider, kan du ikke slagte den franske træner på din vej imod de portugeserne. Jeg giver en omgang hvis du gør.
Slutteligt kan jeg konstatere at mit profiti om Brasilien i finalen ikke holdt stik. Til gengæld har tyskerne stadig mulighed for at vinde VM og som jeg sagde allerede inden turneringen startede, så vil det være et europæisk land som render med trofæet. Så nu er det tid til at moppe alle dem der troede jeg tog fejl.
#61 filmz-ZOPTIKEREN 19 år siden
#62 The Insider 19 år siden
#63 filmz-grev_michal 19 år siden
men er egentlig nærmest ligeglad med hvem der vinder længere bare det ikke er tyskland *s*
Hep brazil
#64 vapor 19 år siden
Men man må tage hatten af for Zidane (hvis man altså har en sådan på). Den mand er stadig genial.
#65 filmz-Kadann 19 år siden
Too bad for Brasilien, men Frankrig havde altså mest fod på sagerne.
#66 filmz-jonasgr 19 år siden
Men så holder tendensen med, at lande fra ikke kan klare sig på et andet kontinent end deres eget.
'Cause I'm evil"
#67 bobber 19 år siden
#68 filmz-vassago 19 år siden
#69 wiseguy 19 år siden
Fryder mig for vildt over, at England er ude, men begræder lidt Brasiliens exit. Desværre har de ikke fortjent bedre med det spil de har leveret i denne turnering.
Til gengæld er Frankrig bare blevet bedre og bedre for hver kamp - det så ellers skidt ud for dem, da turneringen startede.
Sidst men ikke mindst er jeg dybt lykkelig over, at mit all time største fodbold-idol Zidane, får lov til at afslutte sin forrygende karriere på denne flotte måde :o)
Ret sikker på at finalen nu hedder Tyskland vs. Frankrig.
#70 Verbal 19 år siden
Insider, kan du ikke slagte den franske træner på din vej imod de portugeserne. Jeg giver en omgang hvis du gør.
Slutteligt kan jeg konstatere at mit profiti om Brasilien i finalen ikke holdt stik. Til gengæld har tyskerne stadig mulighed for at vinde VM og som jeg sagde allerede inden turneringen startede, så vil det være et europæisk land som render med trofæet. Så nu er det tid til at moppe alle dem der troede jeg tog fejl.