#78: "Hvad er pointen med denne tråd? At vi til sidst alle er pissebange for at færdes overalt?"
Øøøøhhh, nej. Ikke overalt. Ikke hvor der ikke er dadler. At færdes hvor de er, er ikke et spørgsmål om frygt. Det er rent og skær et risikospørgsmål. Jeg baserer ikke min levevis på andenhåndsgæt og fornemmelser. Jeg baserer den på observationer, erfaringer og faktuelle historier. Og det tilsiger alt sammen, at man skal holde sig langt væk fra dadlerne. Det er desværre ikke altid muligt, da de efterhånden har henlagt mange områder under det territorium, som de føler de skal pisse af med deres ynkelige gruppeoverfald og knivfægten.
Det nytter i mine øjne ikke at lægge det døve øre til eller Nelsons blinde øje for den sags skyld. Hvis man vil underspille udviklingen indenfor vold- og knivstikkeri i det danske natteliv, så fred være med det, men der er et problem og det skal der tages hånd om og ikke ved at indføre den svenske eller britiske model og køre Danmark ned med den politisk korrekte fane holdt højt, mens vi tror vi er nogle fantastiske humanister, men ved at være os vort ansvar bevidst!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Så bør de starte bl.a. i provinsen, hvor det sædvanlige billede på etnisk danske bonderøve der tæsker folk ned ikke har ændret sig siden stenalderen. Her har jeg oplevet gruppeoverfald tusindvis af gange og er selv blevet overfaldet op til flere gange. Jeg har set hvordan de lokale har gennemtæsket "københavnersnuder", udelukkende fordi de var fra en anden del af landet, fordi de gik i andet end Jack & Jones og fordi de havde langt hår. Her kan kan man fandme tale om ynkelighed og at pisse territorium af.
Det er her spørger jeg mig selv - er der overhovedet noget der har ændret sig? Ja - nu kan vi stå sammen og pege på andre end os selv som etnisk danskere som de rådne kar. Etnisk danskere er uskyldigheden selv og kunne aldrig finde på den slags, det er "de andres" skyld.
Hvem er det iøvrigt lige der pisser territorium af med den retorik?
Det har ingenting med politisk korrekthed at gøre. Det jeg læser her var noget jeg kunne vente af en gruppe Amerikanske sydstats-hillbillies for 50 år siden, ikke fra forholdsvis velinformerede og fornuftige mennesker.
Har også hørt at Frederiksberg er slemt.
Selvom jeg bor i Frankrig er det sgu svært at tage noget som dette seriøst.
Så fyr den af - køb et oversavet jagtgevær og hav det hængende over kaminen. Bliv indedøre, udbred jeres historier og vær pissebange fordi enelleranden engang fik tæsk - that's the way to go!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#84 Enig! Hvis man tror Frederiksberg er slemt, så ved man ikke hvad slemt er. Jeg bor i London og kender folk som jævnligt må omlægge deres rute til supermarkedet da gaden er blevet spærret af, af politiet grundet mord, overfald, herværk osv. Frederiksberg er ikke engang slemt efter danske standarder, punktum.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Så fyr den af - køb et oversavet jagtgevær og hav det hængende over kaminen. Bliv indedøre, udbred jeres historier og vær pissebange fordi enelleranden engang fik tæsk - that's the way to go!
Præcis.
#85 Jeg har bl.a. boet i Dublin, hvor der jævnligt blev fisket lig op af Liffrey og drengebander løb rundt med såkaldte AIDS sprøjter og stak folk for sjovt. Problemerne herhjemme er blæst helt ude af propertion, ligemeget hvor tragiske episoderne end er.
#83: "Hvem er det iøvrigt lige der pisser territorium af med den retorik"
Ved du hvad? Jeg ville ønske, at perkerne begyndte at pisse deres territorium af vha. retorik og ikke vha. vold. Det ville være dejligt.
#84: "Bliv indedøre, udbred jeres historier og vær pissebange fordi enelleranden engang fik tæsk"
Haha. Jeg baserer jo netop ikke mit levned på fornemmelser men derimod på gentagne erfaringer fra mig selv og min omgangskreds. Dertil kommer så pressens gentagne historier, som jeg ikke er naiv nok til at ignorere. Tror du, at det er noget pressen finder på? Er de perker-overfald hver uge en racistisk opfindelse?
"køb et oversavet jagtgevær og hav det hængende over kaminen."
Det er jo netop problemet: Jeg er IKKE interesseret i at sidde derhjemme; der er bare visse steder, som jeg er for klog til at færdes. Baseret på erfaring. Det er for sindsygt, at man skal være begrænset af tilrejsende voldspsykopater i sit eget land. Jeg har ikke siden jeg var midt i tyverne, hvor jeg selv var en rod og kunne finde på at opsøge lidt ballade, været på kant med en dansker. Men dadlerne er jeg blevet chikaneret af de første 30 gange.
I øvrigt er det fint med mig at bure danske bonderøve inde også, hvis de slår på tæven.
Jeg har på ingen måde kendetegnet at der skal bruges fløjlshandsker overfor danske bonderøve som overfalder københavnere. Jeg mener der skal slås langt hårdere ned på al voldskriminalitet og ikke mindst knivstikkeri. Det er efterhånden normalt at læse om unge mennesker, som slås ihjel eller invalideres med knivstik og det må betyde, at det danske retssystem og straffesystemet overhovedet ikke har nogen præventiv virkning.
Jeg kan ikke bruge jeres fremstillinger om, at det er meget værre andre steder. Skulle det være en trøst, at der altid er andre steder, hvor niveauet af kriminalitet er langt værre? Det var sgu da noget af et fint sammenligningsgrundlag! Vi må sgu da først og fremmest tage udgangspunkt i vores eget samfund, demografi og statistikker og ikke de muslimske forstæder i Paris. Jeg vil sgu da skide på om de torturerer jøder i deres ejendomme ifht. knivstikkeri på Strøget. De vælger Sarkozy til at varetage deres problemer og så må han slås med det udfra de kulturelle og sociale problemer de nu har og har haft, historisk set.
Og jeg kan ligeså lidt bruge jeres retorik om at købe våben som hillbillies og skyde folk, hvis man er bange. Hvorfor skal man gå over til så latterlig en retorik, når man vil påpege, at der er problemer? Det er som om, der kun er yderpunkter, fascisme eller idioti, når man forsøger at diskutere vold!
Faneme nej, om andre landes genvordighedsniveau skal sættte dagsordenen eller bruges som rettesnor for sikkerhedsniveauet i Danmarks natteliv anno 2007.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#87 Retorik er også den måde at tingene bliver sagt på - som når Ekstrabladet blæser den store frygt kampagne op. Eller når man siger at "de" bare skal ud. Engang var det rockerne - nu er det dem af anden etnisk herkomst.
Iøvrigt skal man jo huske på, at voldpsykopaterne der hærger det danske land jo kun er folk der kommer udefra. :)
#81 filmz-DocDoom 16 år siden
Øøøøhhh, nej. Ikke overalt. Ikke hvor der ikke er dadler. At færdes hvor de er, er ikke et spørgsmål om frygt. Det er rent og skær et risikospørgsmål. Jeg baserer ikke min levevis på andenhåndsgæt og fornemmelser. Jeg baserer den på observationer, erfaringer og faktuelle historier. Og det tilsiger alt sammen, at man skal holde sig langt væk fra dadlerne. Det er desværre ikke altid muligt, da de efterhånden har henlagt mange områder under det territorium, som de føler de skal pisse af med deres ynkelige gruppeoverfald og knivfægten.
"Få det væk."
Nej, få DEM væk.
#82 filmz-Bruce 16 år siden
#83 dolphinfriendly 16 år siden
Det er her spørger jeg mig selv - er der overhovedet noget der har ændret sig? Ja - nu kan vi stå sammen og pege på andre end os selv som etnisk danskere som de rådne kar. Etnisk danskere er uskyldigheden selv og kunne aldrig finde på den slags, det er "de andres" skyld.
Hvem er det iøvrigt lige der pisser territorium af med den retorik?
#84 El vez 16 år siden
Selvom jeg bor i Frankrig er det sgu svært at tage noget som dette seriøst.
#85 frahm-2 16 år siden
Enig! Hvis man tror Frederiksberg er slemt, så ved man ikke hvad slemt er. Jeg bor i London og kender folk som jævnligt må omlægge deres rute til supermarkedet da gaden er blevet spærret af, af politiet grundet mord, overfald, herværk osv. Frederiksberg er ikke engang slemt efter danske standarder, punktum.
#86 dolphinfriendly 16 år siden
Præcis.
#85 Jeg har bl.a. boet i Dublin, hvor der jævnligt blev fisket lig op af Liffrey og drengebander løb rundt med såkaldte AIDS sprøjter og stak folk for sjovt. Problemerne herhjemme er blæst helt ude af propertion, ligemeget hvor tragiske episoderne end er.
#87 filmz-DocDoom 16 år siden
Ved du hvad? Jeg ville ønske, at perkerne begyndte at pisse deres territorium af vha. retorik og ikke vha. vold. Det ville være dejligt.
#84: "Bliv indedøre, udbred jeres historier og vær pissebange fordi enelleranden engang fik tæsk"
Haha. Jeg baserer jo netop ikke mit levned på fornemmelser men derimod på gentagne erfaringer fra mig selv og min omgangskreds. Dertil kommer så pressens gentagne historier, som jeg ikke er naiv nok til at ignorere. Tror du, at det er noget pressen finder på? Er de perker-overfald hver uge en racistisk opfindelse?
"køb et oversavet jagtgevær og hav det hængende over kaminen."
Det er jo netop problemet: Jeg er IKKE interesseret i at sidde derhjemme; der er bare visse steder, som jeg er for klog til at færdes. Baseret på erfaring. Det er for sindsygt, at man skal være begrænset af tilrejsende voldspsykopater i sit eget land. Jeg har ikke siden jeg var midt i tyverne, hvor jeg selv var en rod og kunne finde på at opsøge lidt ballade, været på kant med en dansker. Men dadlerne er jeg blevet chikaneret af de første 30 gange.
I øvrigt er det fint med mig at bure danske bonderøve inde også, hvis de slår på tæven.
#88 filmz-Bruce 16 år siden
Jeg kan ikke bruge jeres fremstillinger om, at det er meget værre andre steder. Skulle det være en trøst, at der altid er andre steder, hvor niveauet af kriminalitet er langt værre? Det var sgu da noget af et fint sammenligningsgrundlag! Vi må sgu da først og fremmest tage udgangspunkt i vores eget samfund, demografi og statistikker og ikke de muslimske forstæder i Paris. Jeg vil sgu da skide på om de torturerer jøder i deres ejendomme ifht. knivstikkeri på Strøget. De vælger Sarkozy til at varetage deres problemer og så må han slås med det udfra de kulturelle og sociale problemer de nu har og har haft, historisk set.
Og jeg kan ligeså lidt bruge jeres retorik om at købe våben som hillbillies og skyde folk, hvis man er bange. Hvorfor skal man gå over til så latterlig en retorik, når man vil påpege, at der er problemer? Det er som om, der kun er yderpunkter, fascisme eller idioti, når man forsøger at diskutere vold!
Faneme nej, om andre landes genvordighedsniveau skal sættte dagsordenen eller bruges som rettesnor for sikkerhedsniveauet i Danmarks natteliv anno 2007.
#89 El vez 16 år siden
Men denne tråd modarbejder jo dine intentioner så. Eller får flere voldshistorier dig til at føle dig mere tryg?
Godt så.
#90 dolphinfriendly 16 år siden
Iøvrigt skal man jo huske på, at voldpsykopaterne der hærger det danske land jo kun er folk der kommer udefra. :)