Gravatar

#1 filmz-sanjo 20 år siden

Prøv lige at læse det her:
http://www.abc.net.au/news/newsitems/200503/s13346...

Sygt hvad folk kan flippe ud over, nu til dags.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#2 HelmerJ 20 år siden

lol oki computer spil skader, luk mig inde
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams

#3 20 år siden

Fedt.

Jeg ville have reageret ligesådan. Eller værre.
Gravatar

#4 HelmerJ 20 år siden

den eneste måde det kunne blive mere sygt på var hvis han havde slået ham ihjel med det pågældene sværd
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#5 filmz-sanjo 20 år siden

Hvilket er ret umuligt :D
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#6 MadMartigan 20 år siden

Det er jo det sygeste pis, at betale så meget for et sværd, man ikke kan bruge til noget som helst...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#7 azathoth 20 år siden

#6: Ej er du gal, det var sgu da et +5 sværd!!! :D
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#8 Outbound Sith 20 år siden

Umiddelbart var min første tanke, at det er "kun" et skide sværd i et computerspil. Det er ikke noget håndgribeligt, han har stjølet og solgt videre. Kun simple data.

På den anden side, når jeg logger ind på min Netbank, så sidder jeg jo også og stirre på simple data, som i princippet ligeså godt kunne have været et skide sværd i et computerspil.

Interessant problemstilling... :-S
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#9 El vez 20 år siden

#7 Haha!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#10 HelmerJ 20 år siden

#8 sådan havde jeg det også ind til min bankmand lige satte mig ind i tingene, kan så vidergive, ifølge ham en vigtig info, det lille minus foran tallene betyder IKKE brug bare løs.

Skriv ny kommentar: