#170 - jo, virker fint ved dvd'er, har selv brugt den meget :) Men har efterhånden ledt en del igennem for at finde et godt lin k til cd'er, underligt den forskel er der.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#171 Rettighederne til salg af CD'er er noget anderledes og flere albums kan ikke købes på den amerikanske side,
Film har ofte flere distributører rundt i verden (og dermed en form for konkurrence) hvilket ikke er tilfældet med meget musik, så Wow kan ikke på samme måde presse priserne fra deres leverandører, hvilket igen må slå igennem på deres muligheder for at give rabat.
Jeg er blevet knaldet tusind af gange på begge sider. Men det lykkedes mig dog trods alt at slippe igennem nåleøjet på .com et par gange, EFTER jeg var blevet knaldet på .biz - så ja, du kan da i hvert fald prøve. Lad os ikke håbe du bliver blacklisted ligesom jeg :)
Jeg blev tripple-bustet paa .com fordi jeg ville bestille Godfather part I-III til en kollega... Havde selv lige bestilt dem et par timer foer og de gik heldigvis igennem, men ikke min kollegas... Har ikke proevet at bestille efterfoelgende, men krydser fingre for at det ikke er perma-ban.
ks: ved du om det er kontonummer eller email de blacklister?
Jeg er så også lige blevet bustet - men fordi jeg allerede har brugt en voucher fra den kampagne! Det er de tilsyneladende også begyndt at tjekke... Nedtur
#171 lagoni 18 år siden
#170 - jo, virker fint ved dvd'er, har selv brugt den meget :) Men har efterhånden ledt en del igennem for at finde et godt lin k til cd'er, underligt den forskel er der.
#172 filmz-Solevad 18 år siden
#173 putandtake 18 år siden
Film har ofte flere distributører rundt i verden (og dermed en form for konkurrence) hvilket ikke er tilfældet med meget musik, så Wow kan ikke på samme måde presse priserne fra deres leverandører, hvilket igen må slå igennem på deres muligheder for at give rabat.
#174 filmz-jonasgr 18 år siden
'Cause I'm evil"
#175 chandler75 18 år siden
#176 ks 18 år siden
#177 Ikari 18 år siden
#178 McPeter 18 år siden
ks: ved du om det er kontonummer eller email de blacklister?
#179 dyg 18 år siden
#180 filmz-kaotmus 18 år siden