#181 - ja det mener jeg ogsaa - saadan noget svinere saadan at begynde at tage rigtige penge for tingene... :-(
Men maa nu ogsaa indroemme at jeg har undret mig over hvordan de kunne faa det til at loebe rundt... Deres indkoebspris maa da vaere uhyggelig lav ellers... Har da proevet at bestille film til 0 pund og 0.99 pund...
McPeter: Jeg er temmelig sikker på, at det er mit kortnummer den er galt med. Jeg har nemlig forsøgt at snyde igen-igen ved at bestille fra flere forskellige mails ;)
Men på den anden side virkede det for lagoni blot at bestille udenom hendes normale konto derinde. Hun blev ellers også taget (lagoni er ellers næsten fredet når det kommer til at snyde cd-wow), men hun kan snildt bestille udenom konto - deraf konklusionen: CD-WOW hader ks! :)
#185 - Det, at man bliver taget en enkelt gang eller to, er ikke ensbetydende med, at det ikke virker en anden gang. Jeg er blevet snuppet få gange, men jeg bestiller stadigvæk på livet løs, og de fleste går igennem.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg har aldrig fået en bestilling igennem med både sparelink og voucher (har også kun prøvet få gange) - men har bestilt en del med voucher, så er ret ærgerlig, hvis det skal til at være et problem.
#188 - Det ved jeg, og det stinker, men lagoni er ikke blevet taget ret mange gange, så det at "Men på den anden side virkede det for lagoni blot at bestille udenom hendes normale konto derinde. Hun blev ellers også taget" betyder ikke, at det skulle virke for dem der vitterligt er blevet blacklisted.
Hun ville garanteret også kunne bestille med hendes almindelige konto igen. Det var mest det jeg prøvede på at sige.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#181 putandtake 18 år siden
Det bliver svært at skulle vende sig til at betale den pris, som de angiver på siden...
#182 Bates 18 år siden
#183 McPeter 18 år siden
Men maa nu ogsaa indroemme at jeg har undret mig over hvordan de kunne faa det til at loebe rundt... Deres indkoebspris maa da vaere uhyggelig lav ellers... Har da proevet at bestille film til 0 pund og 0.99 pund...
#184 filmz-Bruce 18 år siden
#185 ks 18 år siden
Men på den anden side virkede det for lagoni blot at bestille udenom hendes normale konto derinde. Hun blev ellers også taget (lagoni er ellers næsten fredet når det kommer til at snyde cd-wow), men hun kan snildt bestille udenom konto - deraf konklusionen: CD-WOW hader ks! :)
#186 dyg 18 år siden
#187 filmz-kaotmus 18 år siden
#188 ks 18 år siden
#189 dyg 18 år siden
Hun ville garanteret også kunne bestille med hendes almindelige konto igen. Det var mest det jeg prøvede på at sige.
#190 aknot 18 år siden