Har spillet Warcraft 3 meget hos en ven for noget tid siden og nu har han fundet det frem igen og vi er blevet enige om at vi skal spille mod hinanden på internettet, så derfor skal jeg også have fat i en version af spillet - synes dog ikke jeg har kunne finde det til billige penge i betragtning af spillets alder...
Er der nogen af jer der har set et godt tilbud på det? Enten i butik eller online - ny eller brugt - evt. fra en af jer? Det vigtigste er at seriel-nummeret ikke er givet videre, da det samme nummer jo kun kan logge på battle.net én gang...
På forhånd tak for hjælpen!
Mvh Peter
Ps. Hvis I skulle have set Frozen Throne - evt. som kombi-pakke med W3, så må I da også meget gerne skrive det... Thanx! :-)
For det første er spillets alder ikke så vigtig når vi snakker om et blizzard spil, de sælger som varmt brød længe efter :) Nu ved jeg ikke hvad du definerer som billigt men jeg vil da sige at 144.- (plus fragt) er andeles overkommeligt for warcraft3 og ligeledes 144.- for the frozen throne De kan købes samme sted så der sparer du også lidt fragt eller du kan eventuelt købe en warcraft3 batthechest for 265.-(plus fragt) som indeholder warcraft3, the frozen throne samt en strategi guide til hvert spil. Det vil jeg da mene er en overkommeligt pris, eller hvad havde du forestillet dig?
Det ved jeg egentligt ikke - en hund eller sådan noget?! Altså jeg mener, med den udvikling der er på det marked... men fair nok - du har jo ret: blizzard ER et kvalitetsstempel! :-)
#1 McPeter 21 år siden
Har endnu engang brug for jeres hjælp...
Har spillet Warcraft 3 meget hos en ven for noget tid siden og nu har han fundet det frem igen og vi er blevet enige om at vi skal spille mod hinanden på internettet, så derfor skal jeg også have fat i en version af spillet - synes dog ikke jeg har kunne finde det til billige penge i betragtning af spillets alder...
Er der nogen af jer der har set et godt tilbud på det? Enten i butik eller online - ny eller brugt - evt. fra en af jer? Det vigtigste er at seriel-nummeret ikke er givet videre, da det samme nummer jo kun kan logge på battle.net én gang...
På forhånd tak for hjælpen!
Mvh
Peter
Ps. Hvis I skulle have set Frozen Throne - evt. som kombi-pakke med W3, så må I da også meget gerne skrive det... Thanx! :-)
#2 filmz-Funkymonkey 21 år siden
Nu ved jeg ikke hvad du definerer som billigt men jeg vil da sige at 144.- (plus fragt) er andeles overkommeligt for warcraft3 og ligeledes 144.- for the frozen throne
De kan købes samme sted så der sparer du også lidt fragt eller du kan eventuelt købe en warcraft3 batthechest for 265.-(plus fragt) som indeholder warcraft3, the frozen throne samt en strategi guide til hvert spil.
Det vil jeg da mene er en overkommeligt pris, eller hvad havde du forestillet dig?
#3 McPeter 21 år siden
#4 El vez 21 år siden
#5 Old Son 21 år siden
#6 McPeter 21 år siden
#7 filmz-Funkymonkey 21 år siden
#8 filmz-sanjo 21 år siden
#9 El vez 21 år siden
#10 Collateral 21 år siden