Gravatar

#1 McPeter 21 år siden

Hej med jer...

Har endnu engang brug for jeres hjælp...

Har spillet Warcraft 3 meget hos en ven for noget tid siden og nu har han fundet det frem igen og vi er blevet enige om at vi skal spille mod hinanden på internettet, så derfor skal jeg også have fat i en version af spillet - synes dog ikke jeg har kunne finde det til billige penge i betragtning af spillets alder...

Er der nogen af jer der har set et godt tilbud på det? Enten i butik eller online - ny eller brugt - evt. fra en af jer? Det vigtigste er at seriel-nummeret ikke er givet videre, da det samme nummer jo kun kan logge på battle.net én gang...

På forhånd tak for hjælpen!

Mvh
Peter

Ps. Hvis I skulle have set Frozen Throne - evt. som kombi-pakke med W3, så må I da også meget gerne skrive det... Thanx! :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#2 filmz-Funkymonkey 21 år siden

For det første er spillets alder ikke så vigtig når vi snakker om et blizzard spil, de sælger som varmt brød længe efter :)
Nu ved jeg ikke hvad du definerer som billigt men jeg vil da sige at 144.- (plus fragt) er andeles overkommeligt for warcraft3 og ligeledes 144.- for the frozen throne
De kan købes samme sted så der sparer du også lidt fragt eller du kan eventuelt købe en warcraft3 batthechest for 265.-(plus fragt) som indeholder warcraft3, the frozen throne samt en strategi guide til hvert spil.
Det vil jeg da mene er en overkommeligt pris, eller hvad havde du forestillet dig?
#filmz.dk - irc.quakenet.org - IRC
Gravatar

#3 McPeter 21 år siden

Det ved jeg egentligt ikke - en hund eller sådan noget?! Altså jeg mener, med den udvikling der er på det marked... men fair nok - du har jo ret: blizzard ER et kvalitetsstempel! :-)
Gravatar

#4 El vez 21 år siden

Der er vel en grund til du vil spille spillet på trods af "den udvikling der er på det marked"? ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#5 Old Son 21 år siden

Købte det i Kvickly til 49,- kr, men det er nogle uger siden, så chancerne er nok små nu... Frozen Throne skulle de dog have 149,- for (?)
Wiggaaaar ajt fo sjissle ma dissle bizlle in de kissle aijt fo shir biatch!
Gravatar

#6 McPeter 21 år siden

#5 - takker, men fandt det igår i Fona til 99kr... Frozen Throne koster iøvrigt det samme.
Gravatar

#7 filmz-Funkymonkey 21 år siden

#6 dejligt at se man stadig kan finde billige varer i fysiske/normale butikker :)
#filmz.dk - irc.quakenet.org - IRC
Gravatar

#8 filmz-sanjo 21 år siden

99kr, det var godt nok billigt. En af de fedeste online/lan spil som der er blevet lavet. Gud ved hvor mange timer der har gået med det spil
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#9 El vez 21 år siden

Yeah.. sørg iøvrigt for at tjekke battle.net mod'en D.O.T.A. (Defenders Of The Ancients) ud, det er rigtig fedt!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#10 Collateral 21 år siden

Ved ikk om det er over hele landet men ved at Fona i Fredericia i al fald kører med både reign of chaos og frozen throne til hundrede kroner stykket..
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: