Jeg er stor fan af gysere og thrillere, og kunne godt tænke mig at høre, hvad folk synes om de ældre wes craven film, da jeg kun har set 'nightmare on elm street', 'people under the stairs', og 'shocker' samt 'scream'-serien. Grunden er, at jeg har fundet et par billige craven film på axelmusic - men er de værd at købe, eller er de mere øvelsesværker end storværker? (drejer sig her om 'last house on the left', 'hills have eyes' og 'serpent and the rainbow').
Serpent & the Rainbow er ganske udemærket. Det er dog IKKE en gyser, men et autentisk (?!?) drama, der omhandler virkelighedens voodoo og zombier. Har du interessen, er den værd at se. Mht. Last House... og Hills..., så skal du nok være fan af billigt producerede 70'er gysere. Er du det, så er de begge lige sagen. Forventer du storstilede Hollywoodproduktioner, skal du nok kigge andetsteds. Håber, du kan bruge rådet. ;o)
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
"last house on..." er helt klart værd at eje, ikke mange film kan blamerer sig med titlen "verdens sygeste film"... den er virkelig vild... køb den!!!!
"Last House on the Left" og "Serpent and the Rainbow" hører så afgjort til hans bedste, men jeg mener nu stadig at den første "Nightmare on Elm Street" er hans bedste film til dato.
#1 22 år siden
Grunden er, at jeg har fundet et par billige craven film på axelmusic - men er de værd at købe, eller er de mere øvelsesværker end storværker? (drejer sig her om 'last house on the left', 'hills have eyes' og 'serpent and the rainbow').
hvad er jeres tanker om disse film?
#2 Captain Vallo 22 år siden
Mht. Last House... og Hills..., så skal du nok være fan af billigt producerede 70'er gysere. Er du det, så er de begge lige sagen. Forventer du storstilede Hollywoodproduktioner, skal du nok kigge andetsteds.
Håber, du kan bruge rådet.
;o)
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#3 22 år siden
#4 El vez 22 år siden
ja'a!
#5 22 år siden
#6 Captain Vallo 22 år siden
Nej, det er ikke en dokumentarfilm, men et drama. Bill Pullman spiller hovedrollen... så vidt jeg husker.
Note to self: Det' vist på tide, at finde den frem fra samlingen igen.
then why is my arse
#7 22 år siden
tak for responsen
#8 Captain Vallo 22 år siden
=O)
then why is my arse
#9 22 år siden
#10 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***