Valve har udviklet en game director som overvåger spillerne, så hvis det går for godt for en, så regulere den lige zombier og antal af ammo på banen on the fly.
Og ligeledes hvis det går skidt for dig og dine venner.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
yep, men der må jo være en grund til at det er mere på tale lige nu end før, desuden har det nok noget og gøre med combinationen af 4 player co-op plus det med automatisk sværhedgrad for at bruge et andet ord.
jeg tror det er fordi de to spiller så godt sammen at det er på tale meget idag.
Max Payne gjorde det også i sin tid f.eks. så vidt jeg husker.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har skrevet om, det og nu har jeg så gennemført Flower.. lige for 1 min. siden.
Det er ganske rigtig som diverse gamesites har sagt spillet tager en drejning på et tidspunkt, og jeg vil intet sige om det heller, dem som ikke agter og spille det kan læse en spoiler hvis de ber om det, men jeg advare på det kraftigeste mod og læse sig til det, hvis man overvejer spillet.
Og sidste Level oh boy det er et sansebombardement, lad os bare sige... nej det vil jeg sku ikke engang, det skal opleves, det er sådan en herlig modsætning til "twistet"
Et lille mesterværk, vil jeg godt forsigtigt kalde det, men mest på grund af den oplevelse det giver og sidde og spille det, til sidst sad jeg selv og lavede sus lyde når jeg fløj gennem græsset, og især i sidste level.
Og den musik argg jeg vil ha den i mp3 den er så beroligne.
Thatgamecompany jeg tager hatten af for jer.
8-)
#21 Highland Park 16 år siden
http://store.steampowered.com/app/500/
Det er godt nok fristende... gad vide hvor meget den download fylder.
#22 elwood 16 år siden
Valve har udviklet en game director som overvåger spillerne, så hvis det går for godt for en, så regulere den lige zombier og antal af ammo på banen on the fly.
Og ligeledes hvis det går skidt for dig og dine venner.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#23 DarkLight 16 år siden
#24 elwood 16 år siden
jeg tror det er fordi de to spiller så godt sammen at det er på tale meget idag.
Max Payne gjorde det også i sin tid f.eks. så vidt jeg husker.
#25 DarkLight 16 år siden
#26 elwood 16 år siden
#27 dyg 16 år siden
#28 elwood 16 år siden
Det er ganske rigtig som diverse gamesites har sagt spillet tager en drejning på et tidspunkt, og jeg vil intet sige om det heller, dem som ikke agter og spille det kan læse en spoiler hvis de ber om det, men jeg advare på det kraftigeste mod og læse sig til det, hvis man overvejer spillet.
Og sidste Level oh boy det er et sansebombardement, lad os bare sige... nej det vil jeg sku ikke engang, det skal opleves, det er sådan en herlig modsætning til "twistet"
Et lille mesterværk, vil jeg godt forsigtigt kalde det, men mest på grund af den oplevelse det giver og sidde og spille det, til sidst sad jeg selv og lavede sus lyde når jeg fløj gennem græsset, og især i sidste level.
Og den musik argg jeg vil ha den i mp3 den er så beroligne.
Thatgamecompany jeg tager hatten af for jer.
8-)
#29 evermind 16 år siden
Join usss ...! :)
Du siger lige til, hvis du kommer med på Left 4 Dead-vognen! Så skal du sgu addes på min Steam!
Du kan jo evt. slå til nu i denne weekend, mens der er 50%'s rabat! ;)
#30 dyg 16 år siden