Og så blev det købt. Nu kunne jeg godt bruge en lidt hurtigere forbindelse.. Med 280kb/s kommer det til at tage laaaang tid at hente, men jeg får desværre ikke noget hurtigere før jeg flytter på lørdag :( Trist at bo så langt fra centralen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#29: Haha, jeg lover at sige til, hvis jeg kommer med på vognen. ;)
Det er søreme blevet billigt... og fristende. :/ Men hvor hurtig en forbindelse kræver det, for at man kan spille på Steam? Jeg må blankt erkende, at jeg aldrig har benyttet Steam før, så jeg er ulykkeligt uvidende.
Kan man overhovedet spille det alene?
#31: Så kan du jo pakke, mens det bliver downloadet. ;)
I øvrigt kan jeg huske, at der på et tidspunkt var en, der linkede til en side, hvor man kan tjekke, om ens computer kan køre et givet spil. Er der nogen, der kan huske adressen? Jeg ved godt, at man bare kan tjekke kravene og sammenligne dem med specifikationerne på ens computer, men jeg gider ikke. :P
Øj, så logger man lige på og opdager, der er kommet et par nye L4D'ere! Eller - købte du det også, Highland Park? I så fald tillykke og velkommen ombord til både dig og nayze! Fedt at høre, at du også er på, Popeye. Og Kadann, men det ved jeg jo. ;)
Jeg sender lige PM'er med min Steam, så I kan tilføje mig, hvis I er friske på at spille ved lejlighed. Vi burde næsten lave en filmz.dk-gruppe ... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#31 dyg 16 år siden
#32 Popeye 16 år siden
#30 Bliver der ikke lagt dansk moms ift. prisen, man ser på Steam ?
#33 Highland Park 16 år siden
Det er søreme blevet billigt... og fristende. :/
Men hvor hurtig en forbindelse kræver det, for at man kan spille på Steam? Jeg må blankt erkende, at jeg aldrig har benyttet Steam før, så jeg er ulykkeligt uvidende.
Kan man overhovedet spille det alene?
#31: Så kan du jo pakke, mens det bliver downloadet. ;)
#34 dyg 16 år siden
#33 - Jeg har så valgt at spille lidt Portal i stedet :)
#35 filmz-Kadann 16 år siden
Nej, Steam har lavet deres betaling om fra dollars til euro, så der kommer ikke VAT oveni, som før. :)
#33 -
Hvis du har en helt standard ADSL-forbindelse eller tilsvarende, kan du sagtens spille online. Spil kræver ikke voldsomt meget båndbredde.
Og ja, kampagnerne kan spilles singleplayer også. :)
#36 Highland Park 16 år siden
Så mangler jeg bare en god mus. ;)
I øvrigt kan jeg huske, at der på et tidspunkt var en, der linkede til en side, hvor man kan tjekke, om ens computer kan køre et givet spil. Er der nogen, der kan huske adressen?
Jeg ved godt, at man bare kan tjekke kravene og sammenligne dem med specifikationerne på ens computer, men jeg gider ikke. :P
#37 filmz-Kadann 16 år siden
Logitechs gamermus er ret fornuftige køb. Jeg har selv en ældre MX510 og en MX518, som jeg er ret tilfreds med.
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srte...
#38 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#39 dyg 16 år siden
Nu har jeg endeligt fået hentet L4D og spillet det i 10 minutter. Det virker rigtig fedt, med en god intens stemning. Tak for anbefalelsen :)
#40 evermind 16 år siden
Jeg sender lige PM'er med min Steam, så I kan tilføje mig, hvis I er friske på at spille ved lejlighed. Vi burde næsten lave en filmz.dk-gruppe ... :)