#40: Nej, jeg fik det ikke købt i denne omgang evermind, men det kommer vel på tilbud igen. Jeg skal hvert fald nok tilføje dig, hvis jeg hopper med på vognen. Tak for dit PM. :)
Har tidligere spillet voldsomt meget WOW, som jeg stoppede med lige efter jul, da jeg løb sur i det. Tilgengæld er der blevet tid til at spille lidt andre spil, som jeg har syltet mens jeg har arbejdet i wow minerne.
Might and magic7 Et halvt gammelt rollespil, som jeg fik en pludselig lyst til at spille igen. Det er stadigvæk ganske spast, men dog mega grimt og har en del bugs. Jeg stoppede omkring lvl 20 da en quest buggede og jeg skulle starte forfra...så det røg sq ud igen, men et sjovt lille nostalgi trip var det da.
Heroes of might and magic 5 Et rigtig fint strategispil, med god grafik og høj replay value, kan desuden købes med alle udvidelsespakker for 100kr og det er alle pengene værd. Det er især sjovt at spille med en ven, vi spiller en del hotseat hvor tiden går med at råbe herlige ord som Gargoyle og mumie og ikke mindst håne den andens helte/byer.
Knights of the old republic Et spil som fik megen ros da det kom frem og det er fuldt fortjent. En god spændende historie, masser af quests og muligheder og det er jo sjovt at være jedi :) Grafikken er stadigvæk ganske udmærket og soundtracket er klassiks starwars.
Fallout 3
Det spil der dog sluger mest tid for tiden er dog Fallout 3. Jeg er kæmpe fan er forgængerne som jeg har gennemført flere gange og fallout 3 er ligeså godt. Grafikken er flot og stemningsfuld og det samme er lyden. Det er masser af muligheder og det er simpelthen sjovt at løbe rundt i det hærgede land og plyndre og pløkke diverse raiders og mutanter til helvede. Jeg har købt det til pc hos Blockbuster for sølle 200kr og det er alle pengene værd.
Har lige muntert mig lidt i Lost and the Damned DLC udvidelse til GTA IV xbox360.
Det er smart at de går udfra man har spillet GTA IV igennem, så derfor bruges der ikke tid på tutorials, eftersom det er en Bikergang ens karakter er med i, er motorcyklerne gjort en del sværre og falde af, så nu kan du rigtig lege tag fat med politiet på din chopper hehe.
Johnny's ens karakter er ikke lige så likeable som Nico, men han har satme adgang til nogle fede våben, sawnoff shotguns, granat kaster med den rigtige thumps lyd som i Terminator 2 8-)
Nå men nu vil jeg se på lidt aftensmad.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#71 Bony 16 år siden
#72 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#73 Highland Park 16 år siden
Mange tak for både tip og link Kadann. :)
#40: Nej, jeg fik det ikke købt i denne omgang evermind, men det kommer vel på tilbud igen. Jeg skal hvert fald nok tilføje dig, hvis jeg hopper med på vognen. Tak for dit PM. :)
#74 elwood 16 år siden
#75 inflector 16 år siden
Har tidligere spillet voldsomt meget WOW, som jeg stoppede med lige efter jul, da jeg løb sur i det. Tilgengæld er der blevet tid til at spille lidt andre spil, som jeg har syltet mens jeg har arbejdet i wow minerne.
Might and magic7
Et halvt gammelt rollespil, som jeg fik en pludselig lyst til at spille igen. Det er stadigvæk ganske spast, men dog mega grimt og har en del bugs. Jeg stoppede omkring lvl 20 da en quest buggede og jeg skulle starte forfra...så det røg sq ud igen, men et sjovt lille nostalgi trip var det da.
Heroes of might and magic 5
Et rigtig fint strategispil, med god grafik og høj replay value, kan desuden købes med alle udvidelsespakker for 100kr og det er alle pengene værd. Det er især sjovt at spille med en ven, vi spiller en del hotseat hvor tiden går med at råbe herlige ord som Gargoyle og mumie og ikke mindst håne den andens helte/byer.
Knights of the old republic
Et spil som fik megen ros da det kom frem og det er fuldt fortjent. En god spændende historie, masser af quests og muligheder og det er jo sjovt at være jedi :)
Grafikken er stadigvæk ganske udmærket og soundtracket er klassiks starwars.
Fallout 3
Det spil der dog sluger mest tid for tiden er dog Fallout 3. Jeg er kæmpe fan er forgængerne som jeg har gennemført flere gange og fallout 3 er ligeså godt. Grafikken er flot og stemningsfuld og det samme er lyden. Det er masser af muligheder og det er simpelthen sjovt at løbe rundt i det hærgede land og plyndre og pløkke diverse raiders og mutanter til helvede. Jeg har købt det til pc hos Blockbuster for sølle 200kr og det er alle pengene værd.
#76 evermind 16 år siden
I like your taste! (uden at det skal lyde forkert ... På den anden side, man ER vel zombie! ;))
#77 elwood 16 år siden
[url= Coulton Re: your brains[/url]
Fra PAX (Penny Arcade Expo) 2007
#78 Highland Park 16 år siden
#79 evermind 16 år siden
Tjekker den lige, når jeg kommer hjem fra arbejde ... engang i aften ved 20.30-tiden ... :(
Ups, overså lige din anden besked. Kan du komme igang?! :P
#80 elwood 16 år siden
Det er smart at de går udfra man har spillet GTA IV igennem, så derfor bruges der ikke tid på tutorials, eftersom det er en Bikergang ens karakter er med i, er motorcyklerne gjort en del sværre og falde af, så nu kan du rigtig lege tag fat med politiet på din chopper hehe.
Johnny's ens karakter er ikke lige så likeable som Nico, men han har satme adgang til nogle fede våben, sawnoff shotguns, granat kaster med den rigtige thumps lyd som i Terminator 2 8-)
Nå men nu vil jeg se på lidt aftensmad.