Gravatar

#81 elwood 16 år siden

Har lige hentet og spillet lidt Yakuza 3 demo'en Jeg fattede intet af hvad de sagde 8-)

Argg please udgiv det med engelske undertekster og menu'er jeg behøver slet ikke have engelsk voice over, bare jeg får teksten oversat.

Men damm slåskampene er fede, man laver de vildeste moves, kammer folk ned i asfalten brutalt, gennembanker folk med en standerlampe, og laver diverse charge up moves med quick button presses der smadrer modstanderen fuldstændig!

Det lyder hvertfald sådan hehe.

Krydser stadig fingrene for en oversættelse ligesom emd Yakuza 2 som kom til PS2.

Men jeg ved håbet er spinkelt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#82 elwood 16 år siden

Hmm så fik jeg prøvet Noby Noby Boy igår, eftersom jeg var vild med hans tidligere værk Katamari Damacy.

NNB er præcis lige så langt ude som jeg havde forstillet mig, roder stadig lidt rundt med controls'ne, aner f.eks. ikke hvordan jeg løfter ting endnu, selv om jeg ved hvad jeg skal gøre.

Musiks er Katamari Damacy en del bedrer, mest af alt fordi musiken er wacked out crazy.

Men jeg synes nu ret godt om NNB også, skal lige ha spillet det noget mere, før jeg kan sige mere, en jeg satser da på rubberdub kigger forbi her og skriver lidt også.

Btw. ang. mit problem med Yakuza 3

hvis ikke der kommer en udgave med undertekster, må jeg blot kidnappe mr gaijin, så han kan sidde og oversætte det hele for mig 8-)

Nåja jeg har spillet lidt mere Lost and Damned, og jep Rockstar har igen vovet pelsen med full frontal Nudity, en ret munter måde de sætter det op på.

Og så deltog jeg i mit første race idag på motorbike, inklusiv baseball bat, ahh Full Throttle har ik levet forgæves... eller Road Rash for den sags skyld.

folk falder dejlig brutalt af deres Motorbike, når man smadrer dem med et bat.
Gravatar

#83 evermind 16 år siden

Highland Park: Fik du egentlig købt L4D, mens der var tilbud? Skriv lige en PM med dit Steam-navn, hvis det er. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#84 Highland Park 16 år siden

#83: Nej desværre ikke evermind... men jeg må lige holde øje med prisen det kommende stykke tid. Jeg har ingen erfaring med Steam, men det er vel ikke utænkeligt, at spillet kommer på tilbud igen. Jeg lover dig, at jeg nok skal give besked, såfremt jeg får det købt! ;)

Jeg må indrømme, at jeg også lidt frygter, at spillet vil gøre krav på for meget af min tid, hvilket da også er den primære grund til, at jeg stort set ikke har spillet computer de seneste mange år. Den slags har det jo med at være svært vanedannende. Men L4D lyder og ser ret spændende ud... :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#85 elwood 16 år siden

Hvis man tager 4 tallet og skifter ud med S bliver det til LSD, måske det har noget og gøre med at folks tid kan tages så meget af det spil 8-)
Gravatar

#86 Highland Park 16 år siden

#85: Haha! :D
Det anede mig, at der er ugler i mosen - eller igler i zombien for nu at holde fast i splatterjargonen. :P
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#87 elwood 16 år siden

ang. SF IV det er sikkert best med Arcade Stick men det er nu ikke umuligt med sixaxis, tager mig dog lige et par forsøg og lave super og ultra combo pt. men det lykkes da.
Gravatar

#88 elwood 16 år siden

Argg stringin copmbos i SF IV på en Sixaxis er ik hel nem, men hey jeg har da fået lidt trofæer aligevel, nu kan jeg lave Ultra 90 % af gangene hehe.

Men det her med stringin combos uha det ondt.
Gravatar

#89 elwood 16 år siden

Argg Chun-Li's trial mode er ondt!

Blir spændende og se om det blir nemmer når min fætter kigger forbi med arcade sticks.

Tror blot jeg træner lidt med Ryu, så jeg har en lille chance.

Fandt så småt ud af det med Styringing combos, man skal bare være lyn hurtig, min fingere smutter nogen gange på analog stick'en hehe.

Nå tror jeg napper en film nu.

Shoryuken!
Gravatar

#90 elwood 16 år siden

Argg Seth er en unfair modstander.

Skriv ny kommentar: