Gravatar

#161 filmz-Narniabæver 18 år siden

13 lader til virkelig at være et ulykkestal med alle de trolls!

Lad os lave nummer 14 inden det går galt!
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#162 elwood 18 år siden

Nok mest henvendt til filt.

Argg det her er krise! forklaring kommer til sidst.

Spoiler med hensyn til afsnittet, lidt svær at undgå.

Jeg har lige set Mxyzpixilated(håber satme det stavet korrekt)

Superman får besøg af Mr. Mxyzptlk, som har udset Superman som sit nye drilleoffer/udfordring. Paul Dini er genial simplthen han formår at få Superman Universet til at fremstå som det mest almindelig, og blander det med Looney Tunes (musikken blev meget munter lagde jeg mærke til da Mxyzptlk viste sig) så kraftfuld at det var ligesom hvis man så en normal spillefilm, og der kom tegnefilms figur frem på skærmen.

Nok en af de sjoveste episode hidtil sammen med første møde med Lobo.

Mr. Mxyzptlk med stemme af Gilbert Gottfried perfekt valg til den spøje figur.

Hele Historien går kort sagt ud på at Mr. Mxyzptlk kun forsvinder hvis Superman kan få ham til og sige sit navn bagfra, det er dog en ringe trøst for i starten gælder det kun 3 måneder af gangen, og således bliver vi udsat for den lidt for kække Mr. Mxyzptlk (Hvem finder i grunden på sådan et navn?) der gentagne gange forstyrre Superman med hans Magi (han kan trylle alt kort sagt) hvorefter Superman får ham til at sige sit navn bagfra og Mr. Mxyzptlk taber igen og igen.

Mr. Mxyzptlk har en Kone ganske normal udsene Kvinde, der også kan trylle. jeg lå flad af grin over hendes lille Posering i diverse roller som f.eks. Skolepigen, Cheerleaderen osv. for at fange Mr. Mxyzptlk opmærksomhed, men han byggede Robot.

Meget Anderledes men yderst underholdende Afsnit, tror lige jeg snupper kommentar sporet nu her også, Glæder mig til at høre hvad Paul Dini har at sige om sit hjertebarn.

Nåja jeg nævnte en krise, well Mr. Mxyzptlk havde jo en Kone Gsptlsnz hedder hun, og hun bliver såmænd stemmelagt af *host* Hende hvis navn vi ikke nævner *host* må indrømme jeg overhovedet ikke ku genkende stemmen, og hey så længe det er stemmelægning går det vel lige an, men det var lidt en overraskelse for mit vedkomne 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#163 elwood 18 år siden

Og nu fik jeg set/hørt Kommentar sporet, som var lidt anderledes det foregik nemlig Hjemme hos Paul Dini, hvor man så hans beundring for Superman og ikke mindst Mr. Mxyzptlk, som han vidst nok havde en plakat med i baggrunden, Det var en rar afveksling fra den normale måde at gøre showet på, og fede T-shirts de fik hehe.

Sjov detalje med Tegneserien i starten hvor de hverisær selv står som skaber af en stribe

Ahh nu stopper jeg for idag, så jeg har lidt til weekenden også.

Btw Bruce Timm's T-shirt sagde noget i stil med "I burried Paul Dini" den historie fik jeg vidst ikke hel fangede.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#164 filt 18 år siden

#162, heh, ja det er et meget specielt afsnit, og en meget morsom video commentary.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#165 filmz-Narniabæver 18 år siden

Jeg så Sonic the Hedgehog - Cry of the Wolf i går.

Dette er et Sat AM afsnit som jeg optog på TV3 for mange år siden.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#166 filmz-Aras 18 år siden

Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything".
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".

Skriv ny kommentar: