#150 - What the f***! Hvad blev der af retstavningen..? Hvis du er så klog, så er det mærkeligt, at du underbygger dine argumentationer med sådan noget lo** :
Det er bevidst at kvinders inteligæns er mindre ænd mæns. og mænd er også stærkere og sejere. kvinders tankegang er i høj grad præget af at de bløder en uge om måneden. og jeg slog op på sms haha.
Flooot! Det må jeg sige - virkelig imponerende! Desuden kan du ikke huske, hvorfor der var "lomme-psykologi" med i V for Vendetta på trods af, at du kritiserer den - og så siger du at du var væk imens du så den..? Der er altså ikke meget overbevisning i noget af det du skriver!
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything". Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#156 Han er her tydeligvis kun for at provokere og har intet at underbygge noget med. Internetfora vil altid tiltrække den slags mennesker, som åbenbart ikke har andre og bedre ting at tage sig til. Vi har set det utallige gange før og vil utvivlsomt se det utallige gange endnu - og det bedste middel har altid været at ignorere dem.
Folk, der udelukkende lever på opmærksomhed (den være sig positiv eller negativ) trives sjældent særligt længe ad gangen, hvis ingen reagerer på dem, og efter min mening er Omega så svag, usaglig og bevidst øretæveindbydende i sine udtalelser, at hans virke her på siden skal kvæles i fødslen.
Han er velkommen til at kommentere alt det, han vil på dette indlæg (det skal nok komme, for han er formentlig heller ikke typen, der bare vil lade sådan noget passere ... hvad som helst for en "god diskussion" i.e. opmærksomhed til barnet), men jeg vil ikke bruge mere energi på ham, da jeg ikke mener, at han er det værd.
Forstå mig ret, der har sgu været dem herinde, der var underholdende nok at diskutere med, fordi de var så pissedumme at høre på ... Jeg mener så bare ikke, at Omega når op på dét niveau. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#151 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#152 filmz-Bruce 18 år siden
#153 filmz-Omega 18 år siden
nu skal du være sød, synes det er at gå over stregen at påstå sådan noget :(
folk herinde er så tarvelige
Snape kills Dumbledore
Harry dies and Ron is the Chosen one
#154 filmz-Bruce 18 år siden
#155 filmz-Omega 18 år siden
Snape kills Dumbledore
#156 filmz-Aras 18 år siden
Det er bevidst at kvinders inteligæns er mindre ænd mæns.
og mænd er også stærkere og sejere.
kvinders tankegang er i høj grad præget af at de bløder en uge om måneden. og jeg slog op på sms haha.
Flooot! Det må jeg sige - virkelig imponerende!
Desuden kan du ikke huske, hvorfor der var "lomme-psykologi" med i V for Vendetta på trods af, at du kritiserer den - og så siger du at du var væk imens du så den..? Der er altså ikke meget overbevisning i noget af det du skriver!
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#157 filmz-Omega 18 år siden
ja sarkasme er desværre lidt svært at vise med tekst.
hehe nu er du da virkelig en kvinde i forsvarsposition :p
tag det dog roligt jeg er bare en sølle narkoman.
jeg håber det er OK Sara
Snape kills Dumbledore
#158 evermind 18 år siden
Han er her tydeligvis kun for at provokere og har intet at underbygge noget med. Internetfora vil altid tiltrække den slags mennesker, som åbenbart ikke har andre og bedre ting at tage sig til. Vi har set det utallige gange før og vil utvivlsomt se det utallige gange endnu - og det bedste middel har altid været at ignorere dem.
Folk, der udelukkende lever på opmærksomhed (den være sig positiv eller negativ) trives sjældent særligt længe ad gangen, hvis ingen reagerer på dem, og efter min mening er Omega så svag, usaglig og bevidst øretæveindbydende i sine udtalelser, at hans virke her på siden skal kvæles i fødslen.
Han er velkommen til at kommentere alt det, han vil på dette indlæg (det skal nok komme, for han er formentlig heller ikke typen, der bare vil lade sådan noget passere ... hvad som helst for en "god diskussion" i.e. opmærksomhed til barnet), men jeg vil ikke bruge mere energi på ham, da jeg ikke mener, at han er det værd.
Forstå mig ret, der har sgu været dem herinde, der var underholdende nok at diskutere med, fordi de var så pissedumme at høre på ... Jeg mener så bare ikke, at Omega når op på dét niveau. ;)
#159 McPeter 18 år siden
:-D
#160 Bony 18 år siden
Jeg gi'r en is.. Glem de trolls, de er her for én grund. Giv dem ikke flere grunde til at blive. :)