Så Pans Labyrint i nat, og den sidder stadig i mig. Det er fedt at den slags film kommer ud fra Europa. Handlingen kan man læse om i anmeldelsen, så det vil jeg ikke komme ind på, men damn en fed film, og nogle fede effekter. Jeg måtte bare have mere, så jeg satte mig til at se ekstra kl. 2 i nat :) Den har mine klare anbefalinger. Og hvor er det dejligt at den ikke er amerikansk, for så tror jeg ikke det havde været samme oplevelse.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sidney Bristow, sorry Jennifer Garner er på DR i øjeblikket i et eller andet, som ligner Danielle Steele lort. Nu er der bryllup og ekstatisk violin musik, geez and holy crap. Man kan vel ikke håbe på, at Kroenen kommer forbi og ødelægger festen?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
En gennemsnitlig eventyr/action film, som til trods for en noget mega fantastisk historie, som på ingen måde virker ½ mm. troværdig, levere en masse action. Man kunne næsten tror at man så en Bond film.
5/10
Det levende slot:
Igen en genial film fra Hayao Miyazaki. Den tegnede streg er igen i fint samspil med historie og musik, filmen er simpelthen flot. Hvor vidt den er bedre end Chihiro, må være op til den enkelte.
Så fik jeg endelig set Little Miss Sunshine og den levede faktisk op til hypen. Det var mest Steve Carells medvirken, der havde afholdt mig fra at se den, da jeg synes han er dårlig i The Office og forfærdelig i 40-year-old Virgin, men han var faktisk rigtig, rigtig god her, specielt i scenerne med Paul Dano - bedre end Oscarvindende Alan Arkin.
De sidste nok 10-15 minutter ødelagde dog meget.
Man kunne godt regne ud hvad Olives talent ville være, men da det kom til det avr det bare plat og irriterende. Ved godt hendes forældre var lidt fraværende generelt, men at ingen overhovedet har registreret at hun skulle lave 'mild strip', virkede bare dumt, hvilket familiens dans også gjorde. Det var nok den forventede slutning, men den var irriterende og levede slet ikke op til resten.
4/6, 5/6 hvis slutningen var bedre.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg er lige kommet hjem fra at se "Les Enfants du Paradis" på det store lærred. Det er en klokkeklar 10/10. Jeg kan bestemt godt forstå, hvorfor kritikerne har valgt den som århundredets bedste franske film. Oplevelsen er endnu ikke helt synket ind. Følelserne fra filmen sidder stadig i mig. Jeg havde næsten helt glemt, at film kan være så storslået. Og så endda på en så klassisk og til tider melodramatisk facon. Og alligevel med så mange facetter og nuancer. Og så stor elegance og dybde. Lige nu vil jeg bare lade stemningen fra filmen blive hos mig i stedet for at dræbe den med ord. Men de interesserede kan kigge nærmere her:
Kænguruen Jack er tilbage igen, og denne gang i en 2D animeret tegnefilm.
Jack han ender i Las Vegas efter at have været taget til fange af nogen krybskytter, og hans venner tager med for at redde ham, og de er de udvalgte ifølge de aboriginale.
OK men sjov tegnefilm.
7/10
Scooby Doo 2:
Scooby Doo og hans venner må bekæmpe nogen monstre fra et museum der er blevet levende i denne underholdene feel good komedie.
8/10
The Reaping:
Ægytens plager genopstår i de amerikanske sydstater i vores dage, og en dame støder på en mystisk og tavs pige der måske står bag det.
#91 filmz-Kadann 18 år siden
Enig, han kunne godt få genoplivet den del af sig selv. :)
#92 evermind 18 år siden
Han må bare til at træde i karakter som Alfred i den kommende Batman-film. Selv Jokeren vil blive bange. :)
#93 davenport 18 år siden
Handlingen kan man læse om i anmeldelsen, så det vil jeg ikke komme ind på, men damn en fed film, og nogle fede effekter.
Jeg måtte bare have mere, så jeg satte mig til at se ekstra kl. 2 i nat :)
Den har mine klare anbefalinger. Og hvor er det dejligt at den ikke er amerikansk, for så tror jeg ikke det havde været samme oplevelse.
#94 Guts 18 år siden
Den er nemlig RIGTIG fed!!!
Klart den bedste film jeg har set i år!!
#95 filmz-Narniabæver 18 år siden
Langsom, men flot kærlighedsfilm fra Kina.
8/10
#96 filmz-Bruce 18 år siden
#97 Kiksmann 18 år siden
En gennemsnitlig eventyr/action film, som til trods for en noget mega fantastisk historie, som på ingen måde virker ½ mm. troværdig, levere en masse action. Man kunne næsten tror at man så en Bond film.
5/10
Det levende slot:
Igen en genial film fra Hayao Miyazaki. Den tegnede streg er igen i fint samspil med historie og musik, filmen er simpelthen flot. Hvor vidt den er bedre end Chihiro, må være op til den enkelte.
10/10
9/10
#98 lagoni 18 år siden
De sidste nok 10-15 minutter ødelagde dog meget.
4/6, 5/6 hvis slutningen var bedre.
#99 mr gaijin 18 år siden
http://en.wikipedia.org/wiki/Children_of_Paradise
http://www.imdb.com/title/tt0037674/
#100 filmz-Narniabæver 18 år siden
Kænguruen Jack er tilbage igen, og denne gang i en 2D animeret tegnefilm.
Jack han ender i Las Vegas efter at have været taget til fange af nogen krybskytter, og hans venner tager med for at redde ham, og de er de udvalgte ifølge de aboriginale.
OK men sjov tegnefilm.
7/10
Scooby Doo 2:
Scooby Doo og hans venner må bekæmpe nogen monstre fra et museum der er blevet levende i denne underholdene feel good komedie.
8/10
The Reaping:
Ægytens plager genopstår i de amerikanske sydstater i vores dage, og en dame støder på en mystisk og tavs pige der måske står bag det.
Flot men lidt tam gyser.
7/10