Gravatar

#11 Kiksmann 18 år siden

Conan the barbarian:
Arnold fyrer den af som en "retfærdig" men også lidt grum barbar. En seværdig film, som indeholder lidt eventyr blandet godt op med action. Extra matrialet er også seværdigt. Filmen kommer over gennemsnittet, men heller ikke mere.

6/10

Conan the destroyer:
Igen ser man Arnold som Conan, denne gang er det bare i en total omgang tomhjernet møg, det eneste gode ved denne film er rulleteksterne til sidst.

Red Sonja:
Netop som jeg ikke troede det kunne blive værre, så blev det meget værre. Hvordan den film nogenside har fået penge til en produktion er mig en gåde. Skuespillerne virke ligeglade, manus'et stinker også. Og jeg må ærlig indrømme at den her film stinker seriøst. Den ligger absolut i samme klasse som Conan the destroyer. Derfor er deres karakter også lagt sammen, for det eneste der er værd at nævne er rulletektserne til sidst, og disse film må ingen købe, for så dårlige er de.
Det er mig simpelthen en gåde hvorfor Arnold har valgt disse film, da jeg ellers syntes hans film har været på et rimeligt nivau, og den ene er lavet efter Terminator ?????

½/10
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#12 chronaden 18 år siden

S0NJA, CUM HIIIIER!

Arnold ftw :D
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#13 filmz-Narniabæver 18 år siden

Luna Papa:

Den russisk fødte skuespillerinde Chulpan Khamatova har hovedrollen i denne underlige komedie fra Tadjikistan, og det er sjældent vi ser film fra dette land herhjemme.

Chulpan spiller pigen Mamlakat der ikke får sin abort, da lægen bliver skudt lige inden indgrebet, og imens er landsbyen imod pigen og hendes familie.

10/10

Anastasia:

For ti år siden udgav Don Bluth tegnefilms versionen om den russiske prinsesse Anastasia, der trods den blandede modtagelse er et par gensyn værd.

9/10
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#14 filmz-Aras 18 år siden

#13 - Anastacia er god! :) Personligt en af mine favoritter blandt ikke-Disney-tegnefilm...
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything".
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Gravatar

#15 davenport 18 år siden

Genså Tomb Raider på tv igår.
Damn den krop...
Og så kan Croft suge skrællen af en vandmelon...

ahem!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16 elwood 18 år siden

#15 Vores skuespillerinde igår hun ku "kløve" et æble over med sine hænder, hun drejde det så at sige fra hinanden, det har jeg godt nok aligevel aldrig set før hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17 davenport 18 år siden

Det er et gammelt trick. ;)
Man skal bare kende teknikken.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#18 elwood 18 år siden

#17 yep sagde hun også, men jeg havde aldrig set det før 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#19 Kiksmann 18 år siden

#15 - Specielt den scene mod slutningen hvor man kan se hun løber i slow motion er hele filmen værd ^^
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#20 filmz-Aras 18 år siden

tsk, tsk.. :D
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything".
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".

Skriv ny kommentar: