#73, dog finder du først epilogen til Batman Beyond som sidste afsnit af Justice League: Unlimited (Volume 2)... hvilket så også bare er ren Batman-myte med Kevin Konroy som 95 årig Bruce Wayne.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Aahh al den snak om den kommende udgave, gjorde at jeg måtte skynde mig hjem på de jyske motorveje,for at se en film som bare har en speciel plads i min samling og mit film hjerte. Og det var også en stor tilfreds stilles der ventede mig. Filmen holder stadig, skuespillet og stemmingen er bare i top. Indtil min uvidne kone spurgte om den ikke var lidt kedelig !!! Hun blev naturligvis tvangsindlagt til at se filmen færdig, hvor efter hun forbløffet udbrød: "Jamen den har vi jo set før!! Den er jo god nok". Kvinder!!!! Den fortjener simpelthen top af toppen i karakter:
#71 filmz-Bruce 18 år siden
Holder max!
Film: 9/10
Billed: 8.5/10
Lyd: 9/10
T2 - HD-DVD
Noget holder, men tiden har ikke været mild ved Linda Hamiltons rolle, ej heller Camerons forsøg på blide scener indimellem
Film: 7/10
Billed: 8/10, overvejende flot, skarpt og fin kontrast.
Lyd: 8/10, gad godt høre DTS HD-MA sporet. Dialog er top!
#72 filt 18 år siden
#73 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#74 filt 18 år siden
#75 Kiksmann 18 år siden
Aahh al den snak om den kommende udgave, gjorde at jeg måtte skynde mig hjem på de jyske motorveje,for at se en film som bare har en speciel plads i min samling og mit film hjerte. Og det var også en stor tilfreds stilles der ventede mig. Filmen holder stadig, skuespillet og stemmingen er bare i top. Indtil min uvidne kone spurgte om den ikke var lidt kedelig !!! Hun blev naturligvis tvangsindlagt til at se filmen færdig, hvor efter hun forbløffet udbrød: "Jamen den har vi jo set før!! Den er jo god nok". Kvinder!!!!
Den fortjener simpelthen top af toppen i karakter:
10/10
#76 filmz-Bruce 18 år siden
#77 wiseguy 18 år siden
#78 filmz-Bruce 18 år siden
#79 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#80 filmz-Bruce 18 år siden