#169 - Takker. #170 - enig! det er også en fantastisk film. IMO den bedste i Alien-serien, selvom den er svært at sammenligne med Alien. Det første er jo nærmest en gyser, mens den anden er mere action-inspireret som jeg ser det.
Så Münich - en ok film mange gode vinkler på stater, terrroisme og begge deles bekæmpelse - men ikke interesandt nok fulgt til dørs - dog en af de bedste film hvis ikke den bedste film Spielberg har lavet i 10 år - 4/6.
Battlestar Galactica S2 første 10 afsnit Efter en indledende sløv start med tre afsnit, som aldrig blev spændende eller vedkommende, skal jeg love for, at der er kommet gang i sagerne. Resten af af de 10 afsnit har været yderst interessante, så historien er på rette kurs igen.
Billedet og lyden føles bedre end i sæson 1 og rum effekterne er også forbedret. Glæder mig til de sidste 10 afsnit.
Film 8/10 DVD: 9/10
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#177 - har ikke fulgt meget med men mener der både er udkommet den halve (S2.5) og den hele (S2) nu? Der er nok lige nogle andre der må bekræfte det... :-)
Den Store Dal får besøg af nogen nomader, to mystiske dinosaurer, og Petri's onde onkel Pterano.
En nat lander et slags mystisk meteor i bjergene, så Lillefod og hans venner ville undersøge det, men Pterano og hans to klodsede følgesvende ville også have fat i den mystistske sten.
En af de bedre fortsættelser i Landet For Længe Siden serien med masser af spænding og sjov.
#171 McPeter 18 år siden
#170 - enig! det er også en fantastisk film. IMO den bedste i Alien-serien, selvom den er svært at sammenligne med Alien.
Det første er jo nærmest en gyser, mens den anden er mere action-inspireret som jeg ser det.
#172 jessup 18 år siden
#173 filmz-Bruce 18 år siden
#174 chronaden 18 år siden
#175 filmz-Bruce 18 år siden
#176 filmz-Bruce 18 år siden
Efter en indledende sløv start med tre afsnit, som aldrig blev spændende eller vedkommende, skal jeg love for, at der er kommet gang i sagerne. Resten af af de 10 afsnit har været yderst interessante, så historien er på rette kurs igen.
Billedet og lyden føles bedre end i sæson 1 og rum effekterne er også forbedret. Glæder mig til de sidste 10 afsnit.
Film 8/10
DVD: 9/10
#177 myggen 18 år siden
#178 McPeter 18 år siden
#179 filmz-Bruce 18 år siden
#180 filmz-Narniabæver 18 år siden
Den Store Dal får besøg af nogen nomader, to mystiske dinosaurer, og Petri's onde onkel Pterano.
En nat lander et slags mystisk meteor i bjergene, så Lillefod og hans venner ville undersøge det, men Pterano og hans to klodsede følgesvende ville også have fat i den mystistske sten.
En af de bedre fortsættelser i Landet For Længe Siden serien med masser af spænding og sjov.
8 / 10