#180 Hvad er det, du finder spændende i disse tegnefilm? De fleste af disse tegnefilm er jo lavet med et børnepublikum i tankerne. Ser du dem med dine egne børn, eller ser du dem for din egen fornøjelses skyld?
Der er en på 23 år, der også elsker Landet For Længe Siden serien, og der bliver skrevet at den også kan nydes af voksne, men jeg er også infantil autist.
LOL - det vil jeg sgu godt tilslutte mig. Har også et blødt punkt for tegnefilm og synes at den oprindelige Landet For Længe Siden er en af de bedste af slagsen. Har dog aldrig turde se resten af serien, da jeg frygter at blive skuffet. Det var vidst den første film jeg kan huske jeg blev lidt ked af det over...
Der hvor Petri er forsvundet... :-)
Men var heller ikke så gammel. Kan huske jeg så den i biografen...
Tegnefilm er blevet sjovere for mig at se, når jeg ser dem med min datter. Men jeg skal nok op på Incredibles eller gamle Disney film niveau, for at nærme mig et 9 tal :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Dark Side of the Moon SACD Så fik jeg ENDELIG hørt denne legendariske Pink Floyd udgivelse igennem og det i SACD formatet, dvs, remixet til 5.1. Og det var teknisk helt i topklasse. Helt omsluttende 360 graders fornemmelse. Især numrene Time og Money var en oplevelse!
Musikalsk må jeg dog sige, den ikke kan få mig op på dubberne, som jeg havde håbet på. Det er ikke lige den genre musik, som tiltaler mig. Særdeles vellavet og velproduceret, men jeg får desværre ikke velbehag.
Musik: 6/10 SACD: 9/10
Det fik jeg tilgengæld, da jeg satte
Roxy Music - Avalon SACD på! Dette album har altid været en favorit hos mig. Brian Ferrys crooner stemme og den melankolske vellyd flyder simpelthen ud i surround i lårtykke stråler og jeg skal simpelthen have købt mig en super flaske mørk rom, til hr. Crystalstar kommer tilbage på disse kanter.
Dette er noget af det ypperste jeg kunne forvente mig af SACD formatet. Et perfekt remixet Roxy Music album i 5.1 lyd.
Musik: 9/10 SACD: 9/10
Hvorfor kun 9'ere? Fordi der skal være plads til forbedringer i fremtidige gennemlytninger af nye udgivelser :)
# 187 FEDT !!!!!! Dem maa jeg hoere naeste gang vi laver en musik/film aften BTW saa dele af den nye Seven Samurai and diverse HD og BlueRay paa storskarm igaar - wau !!!!
#188 Det lover jeg og fik lige Depeche Mode Violator også i SACD idag. Nu kommer Frank Sinatra og Count Basie Live at the Sands en af dagene og Jeff Waynes "War of the Worlds" findes også i en 2 discs SACD udgave.
Ja fik lige checket Seven Samurai idag og den er godt nok flot :) HD kan jeg ikke snakke med om ;)
#181 mr gaijin 18 år siden
#182 filmz-Narniabæver 18 år siden
Der er en på 23 år, der også elsker Landet For Længe Siden serien, og der bliver skrevet at den også kan nydes af voksne, men jeg er også infantil autist.
http://www.imdb.com/title/tt0267657/usercomments
Der er også nogen sjove linier som:
"Jeg kan ikke lide vold!"
"Hvorfor slog du mig!?"
#183 McPeter 18 år siden
LOL - det vil jeg sgu godt tilslutte mig. Har også et blødt punkt for tegnefilm og synes at den oprindelige Landet For Længe Siden er en af de bedste af slagsen. Har dog aldrig turde se resten af serien, da jeg frygter at blive skuffet. Det var vidst den første film jeg kan huske jeg blev lidt ked af det over...
Men var heller ikke så gammel. Kan huske jeg så den i biografen...
#184 filmz-Bruce 18 år siden
#185 El vez 18 år siden
http://filmz.dk/forum/item/21733/#1
#186 myggen 18 år siden
#187 filmz-Bruce 18 år siden
Dark Side of the Moon SACD
Så fik jeg ENDELIG hørt denne legendariske Pink Floyd udgivelse igennem og det i SACD formatet, dvs, remixet til 5.1. Og det var teknisk helt i topklasse. Helt omsluttende 360 graders fornemmelse. Især numrene Time og Money var en oplevelse!
Musikalsk må jeg dog sige, den ikke kan få mig op på dubberne, som jeg havde håbet på. Det er ikke lige den genre musik, som tiltaler mig. Særdeles vellavet og velproduceret, men jeg får desværre ikke velbehag.
Musik: 6/10
SACD: 9/10
Det fik jeg tilgengæld, da jeg satte
Roxy Music - Avalon SACD
på! Dette album har altid været en favorit hos mig. Brian Ferrys crooner stemme og den melankolske vellyd flyder simpelthen ud i surround i lårtykke stråler og jeg skal simpelthen have købt mig en super flaske mørk rom, til hr. Crystalstar kommer tilbage på disse kanter.
Dette er noget af det ypperste jeg kunne forvente mig af SACD formatet. Et perfekt remixet Roxy Music album i 5.1 lyd.
Musik: 9/10
SACD: 9/10
Hvorfor kun 9'ere? Fordi der skal være plads til forbedringer i fremtidige gennemlytninger af nye udgivelser :)
#188 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#189 filmz-Bruce 18 år siden
Ja fik lige checket Seven Samurai idag og den er godt nok flot :) HD kan jeg ikke snakke med om ;)
#190 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
BTW de har ogsaa en fed luksusudgave af V for Vendetta til 36 $
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***