#80 Enig i din rating af Flightplan, synes dog at du er for flink ved Interpreter - mage til bras og så endda med Penn og Kidman. Jeg var mega skuffet 2/6
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Selv om jeg ikke var begejstret, kan vi da godt blive enige om, at Batman Begins er en af de bedre, nyere superheltefilm. Jeg synes især Spider-man 1+2, men også X-men 1+2 er bedre, men BB er immervæk langt bedre end Hulk, Fantastic Four, Daredevil og X-men 3. Jeg er gået udenom Catwoman, Elektra, Punisher og har endnu Superman Returns til gode.
Hellboy og Batman er vist de eneste jeg kan komme i tanke om, der har været et positivt syn. Spiderman filmene har været kedelige, ikke mindst takket være en ihærdig indsats af Toby Maguire og X-Men er for meget ex-men.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#83: Fra top til bund: Spider-man 2 X-men 2 Spider-man X-men Batman Begins X-men 3 Hellboy Daredevil Se maling tørre Hulk Et los i bollerne Fantastic Four
Har lige set det afsnit, og hvor er det genialt at bringe Adam West med som The Gray Ghost, for at vise en af batmans barndoms helte.
Adam West spiller den aldrene Simon Trent, som var berømt i en tvrolle som The Gray Ghost, men på de snere år er der ikke nogen der er intresserede i ham mere i filmbranchen, så han lever et stile og roligt liv... lige indtil nogle bomber sprænger i Gotham, og manden der står bag kalder sig the Mad Bomber, som var navnet på en af The Gray Ghost's fjenderi serien. Så ja Batman har brug for hans barndoms helt for at opklare denne her sag, og fange gerningsmanden.
Jeg synes det var et meget godt alternativt batman afsnit, som ikke lige handlede om hans hovedskurke, men derimod hans barndoms helt, og Adam West "spiller" rollen ret godt må jeg sige, men sidder og har lidt ondt af den gamle Mr. Trent, som bare gerne vil frem i rampelyset igen.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#81 wiseguy 18 år siden
#82 filmz-kaotmus 18 år siden
Selv om jeg ikke var begejstret, kan vi da godt blive enige om, at Batman Begins er en af de bedre, nyere superheltefilm. Jeg synes især Spider-man 1+2, men også X-men 1+2 er bedre, men BB er immervæk langt bedre end Hulk, Fantastic Four, Daredevil og X-men 3. Jeg er gået udenom Catwoman, Elektra, Punisher og har endnu Superman Returns til gode.
#83 McPeter 18 år siden
Er ikke særligt begejstret for Spiderman 1, X-Men 1, FF, DD og Punisher. De tre sidstnævnte er direkte skrækkelige IMO.
Har endnu ikke set Hulk, Catwoman, Elektra og X-Men 3...
#84 filmz-Bruce 18 år siden
#85 filmz-kaotmus 18 år siden
Fra top til bund:
Spider-man 2
X-men 2
Spider-man
X-men
Batman Begins
X-men 3
Hellboy
Daredevil
Se maling tørre
Hulk
Et los i bollerne
Fantastic Four
[edit: havde glemt Hellboy]
#86 McPeter 18 år siden
LOL - klassekommentar... :-D
og ret sand selvom jeg nu stadig synes ret godt om 2'eren, men det skyldes mere Dr. O ;-)
#87 filmz-Bruce 18 år siden
#88 wiseguy 18 år siden
#89 filmz-sanjo 18 år siden
Fuldstændig enig, også de eneste Dc comics der har sagt mig noget.
#90 elwood 18 år siden
Har lige set det afsnit, og hvor er det genialt at bringe Adam West med som The Gray Ghost, for at vise en af batmans barndoms helte.
Adam West spiller den aldrene Simon Trent, som var berømt i en tvrolle som The Gray Ghost, men på de snere år er der ikke nogen der er intresserede i ham mere i filmbranchen, så han lever et stile og roligt liv... lige indtil nogle bomber sprænger i Gotham, og manden der står bag kalder sig the Mad Bomber, som var navnet på en af The Gray Ghost's fjenderi serien. Så ja Batman har brug for hans barndoms helt for at opklare denne her sag, og fange gerningsmanden.
Jeg synes det var et meget godt alternativt batman afsnit, som ikke lige handlede om hans hovedskurke, men derimod hans barndoms helt, og Adam West "spiller" rollen ret godt må jeg sige, men sidder og har lidt ondt af den gamle Mr. Trent, som bare gerne vil frem i rampelyset igen.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"