Gravatar

#11471 Slettet Bruger [4112912599] 14 år siden

Ja det er godt nok en afstumpet film.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#11472 Slettet Bruger [2214553310] 14 år siden

Whispering Horse (11471) skrev:
Ja det er godt nok en afstumpet film.

http://instantrimshot.com/

(hvis du mener Boxing Helena)
Gravatar

#11473 misuma 14 år siden

Fright Night (2011)

Jeg fik hvad jeg forventede. En popkorn-gyser fra den bedre skuffe. Der er vist respekt for originalen, men stadig gjort plads til renoveringer hist og pist, nogle vil måske mene lidt for meget plads, men det er vel en smagssag. Desværre ku' CGI'en godt ha' brugt lidt mere arbejde, men det ligger i småtings-afdelingen. Ydermere ku' 3D effekten snildt ha' været undværet for mit vedkommende, dog var det fedt at se visse vampyrer blive opløst i den gode Buffy-stil.

Alt i alt en ganske okay oplevelse. 4/6

Jeg begriber slet ikke hvordan Fredericia's bio kan løbe rundt. Det er yderst sjældent jeg ser mere end 8-10 kunder pr. forestilling. Er det virkelig nok til at betale husleje, ansatte osv?
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#11474 Sweetiebellefan 14 år siden

Fever Pitch

Baseball komedie, og denne gang med Drew Barrymore og Boston Red Sox.

Udmærket komedie hvis man er Red Sox fan, eller Farrely brødrene bag Dum & Dummere.

7/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#11475 Takfornu 14 år siden

Bates (11468) skrev:
Kunne du måske uddybe begrundelsen for karakteren. Jeg har ikke selv set filmen, men et 0/10 er altid interessant. :)

Where do I start ......

- Dialogen er ringe og virker påtaget
- Personerne er stereotype og extremt uinterresante
- Det føles som om der overspilles konstant
- Klipningen rodet
- Kameraet kan ikke rigtig bestemme sig for en stil

For blot at nævne et par ting :)

Faktisk var - i direkte sammenligning - Boxing Helena bedre, hvis man endelig vil kaste sig ud i Jennifer Lynch film :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#11476 Slettet Bruger [2214553310] 14 år siden

Navarre3 (11475) skrev:
Faktisk var - i direkte sammenligning - Boxing Helena bedre, hvis man endelig vil kaste sig ud i Jennifer Lynch film :)

Og Boxing Helena er muligvis en af de værste film, jeg nogensinde har set, så..
Gravatar

#11477 Takfornu 14 år siden

# 11476 Ja, så kender du niveauet :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#11478 Bates 14 år siden

hahaha....genialt. :)
Gravatar

#11479 Collateral 14 år siden

Mary & Max
Jeg har allerede skrappet op om hvor meget jeg synes om denne film på diverse sociale platforme, og årsagen til dette er at jeg simpelthen er faldet pladask for dens historie. Fortællingen om to ensomme skæbner, der rent tilfældigt mødes, er stilsikker, charmerende og ekstremt rørende. Særligt er sidstnævnte vellykket, fordi de fleste af de rørende momenter, er ret underspillede fra filmens egen side. Jeg som tilskuer blev ikke påvirket af overdrevne orkestrale anfald, eller oversentimentale taler, men på en langt mere subtil måde lader filmen simpelthen sin tilskuer forelske sig i sine karakterer, og deres univers. Filmen er fyldt med dybde og tunge temaer, som jeg aldrig har set det i en animationsfilm tidligere, og humoren strækker sig fra det cutesy til en ret mørk humor. Sidstnævnte medvirker også til at filmen har utrolig megen kant, og absolut er en voksenfilm. Stop-motion animationen er detaljerig, charmerende og på alle leder og kanter vellykket. Filmen vil jeg forsøge at inkorporere i min reviderede top 60, når den kommer på et tidspunkt, indtil da vil jeg bare anbefale enhver at se "Mary & Max" en af de bedste filmoplevelser jeg har haft i lang tid. Og slutningen? Jeg kan slet ikke redegøre for hvordan slutningen påvirkede mig.

9/10

The Road
Jeg var egentlig ikke helt sikker på jeg ville være i stand til at engagere mig i endnu en film i går nat da "The Road" røg i afspilleren, men det kunne jeg tilsyneladende godt. Jeg ved ikke om jeg er den eneste, der nogle gange har den type mareridt hvor man konstant er på flugt fra et eller andet. Man gemmer sig og flygter, men altid er fornemmelsen af at være forfulgt dominerende. Det er til dels hvad denne film repræsenterede for mig. Med meget lidt egentligt plot er filmen en stemningstung rejse igennem et smadret landskab, og sjov nok holdt det egentlig meget godt. Filmen er enormt smukt filmet, og samtidig utrolig "grim" indholdsmæssigt. Hovedrollerne er dækket af et konstant lag støv, og kampen fra det ene måltid til det næste dominerer det meste af spilletiden. Viggo Mortensen og hans unge medspiller gør sig imidlertid godt, og selvom replikkerne i begyndelsen er en knivspids forcerede, bliver det hurtigt bedre, og ved afslutningen var jeg helt og aldeles med de to. Filmens har en hel række vellykkede momenter mellem faderen og sønnen, og stærkest i hukommelsen står formentlig en scene, hvor faderen holder en pistol mod sønnens pande, mens sønnen grædende spørger "Kommer jeg til at se dig igen?". En feel bad movie, der har en masse gode kvaliteter.

7/10 - som både kan risikerer at stige eller falde ved et gensyn (hvor "Mary & Max" ikke er kommet inden)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#11480 Batsy 14 år siden

Fast Five

Den her film er nu meget fed på dens egen måde, det her er en hårdkogt drenge film med Fede biler, Eksplosioner, Babes, Våben og rap dialog, ikke det store plot but it will do for me.
Skuespillet er sådan set ikke noget "wow" men må sige Vin gør et af hans bedste præstationer i den her film, han virker troværdig og nok den mest Interssante karekter i denne serie. Resten af holdet er såmænd os gode Tyrese er altid genial som Roman Pearce og gutten som havde en stor rolle i Tokyo Drift er os meget underholdene. Dog Paul Walker er nu ikke noget særligt om ham, jeg ønskede egentlig han omkom med tog scenen på en eller anden måde. The Rock derimod er da os bare for sej som en hårdkogt elite soldat/poltibetjent. Vis der bliver lavet en femmer så må han sku gerne komme med på båden igen, han var et stort plus.
Action scenerne er suveræn underholding, især den sidste action film var for fed i mine øjne. Jeg glæder mig til at se Justin lins Terminator, da jeg sagtens kan se at vis han for et godt manuskrift udnytter det 100%, og så med hans talent for action og med et godt cast, forhåbentligt med Bale for han er John Connor for mig, og Danny Elfman som composer igen eller hvertfald en rigtig dygtig en.

Alt i alt en rigtig fed action film, og meget bedere end Bays Transfomeres 2-3 selvom de er gode, så den er meget bedere og slår efter min menning alle de andre fire med ettern i hælene.
8/10
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: