Gravatar

#11791 HonoDelLoce 14 år siden

misuma (11790) skrev:
HonoDelLoce - Det lyder som en cliché efterhånden, men læs bogen "Sphere" istedet, den er så meget bedre.

Mindre "gys", mere tankevirksomhed? :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#11792 misuma 14 år siden

HonoDelLoce (11791) skrev:
Mindre "gys", mere tankevirksomhed?

Så langt vil jeg dog ikke gå :P Jeg mener bogen er skrevet af Michael Crichton, fyren bag Jurrasic Park bogen.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#11793 Riqon 14 år siden

misuma (11790) skrev:
HonoDelLoce - Det lyder som en cliché efterhånden, men læs bogen "Sphere" istedet, den er så meget bedre.

LOL! Jeg skulle til at skrive det samme med modsat fortegn: Så skulle du prøve at læse bogen - den er langt værre, både i dialog og eksekvering. Glad for at filmen ikke fulgte bogen til punkt og prikke, men lærte af de vise ord "less is more".
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#11794 HonoDelLoce 14 år siden

Haha - what a development ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#11795 misuma 14 år siden

En af os lyver! Jeg kommer til at tænke på en bestemt scene i Labyrinten, hvor to luskede trolde vogter hver deres dør, en af disse lyver og den anden taler sandt om hvad der gemmer sig bag dørene.

Ja ja, man er vel lidt nørdet :P
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#11796 HelmerJ 14 år siden

[url=
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#11797 Hr. Nielsen 14 år siden

Jeg gav Existenz 6/10 på IMDb i sin tid. Det er så over 10 år siden den blev set. Måtte lige ind og tjekke, for at være sikker:) Så en film jeg dengang har opfattet som over middelmådig, men langt fra great.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#11798 Babo84 14 år siden

UnKnown

Neeson tager atter engang actionuniform på og slipper fint fra det. Unknown er en film med twists and turns. Begavet er det næppe, men ganske underholdende mens det står på. Historien er selvfølgelig fortænkt og tåler ikke at blive tænkt over, men den holder en pænt fanget for det meste. Filmens største actionscene er en velkoreograferet og flot udført biljagt. Neeson er også fin i rollen, men det er Ganz der er bedst.

6/10
Gravatar

#11799 Hr. Nielsen 14 år siden

Jeg troede egentlig mere at UnKnown var en thriller end en actionbasker? Finder du den bedre eller værre end Taken?
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#11800 Babo84 14 år siden

TN

Action/thriller er måske det rette moderne ord. Taken havde også action. Fandt Taken faktisk bedre. Og denne her ville du nok også give det samme som jeg.

Skriv ny kommentar: