Gravatar

#12121 Batsy 14 år siden

Babo84 (12110) skrev:
Det lyder squ mere som om du forsøger at imponere nogen her på filmz?

Gjorde jeg ikke, det er en fantatisk film og står jeg fast i :), prøver ikke at imponere nogen herinde skrev bare min menning angående filmen.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#12122 misuma 14 år siden

Batsy (12121) skrev:
prøver ikke at imponere nogen herinde

...og med dette har du imponeret mig. Pokker!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#12123 Skeloboy 14 år siden

#12121 - imponerende! ;)

Må hellere få genset The Thin Red Line...husker den som ret god, men husker den ikke så godt. Og de fleste er jo helt oppe at køre over den. I forvejen er jeg vild med Malicks film(10/10 til Tree of Life og The New World, 9/10 til Badlands og Days of Heaven)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#12124 Wangsgaard 14 år siden

Tror det er over 8 år siden jeg så Thin red line og dengang havde jeg ikke en særlig god film smag. Kan huske at jeg faldt i søvn og synes der var forlidt action :P

Jeg venter til jeg kan se den på bluray inden jeg skal se den igen.
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#12125 dyg 14 år siden

#12124 - Havde det på samme måde. Så den i mit "tidligere filmliv", hvor min smag ikke var så veludviklet, som den sidenhen er blevet, og jeg var heller ikke specielt begejstret.

Men den fortjener helt sikkert endnu en chance.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#12126 BN 14 år siden

Babo84 (12110) skrev:
Det lyder squ mere som om du forsøger at imponere nogen her på filmz?

Arhhh, Babo84 ... Husk på, at Batsy også tit udtaler sig positivt om de upopulære Star Wars-prequels. Jeg mener, hvis hans positive bedømmelse af Thin Red Line skal forklares med, at han ønsker at føle sig inde i varmen, hvordan forklarer man så hans positive bedømmelse af Episode I, II og III? Skyldes hans udtalelser herom så, at han ønsker at føle sig UDENFOR? ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#12127 wimmie 14 år siden

BN (12126) skrev:
Arhhh, Babo84 ... Husk på, at Batsy også tit udtaler sig positivt om de upopulære Star Wars-prequels. Jeg mener, hvis hans positive bedømmelse af Thin Red Line skal forklares med, at han ønsker at føle sig inde i varmen, hvordan forklarer man så hans positive bedømmelse af Episode I, II og III? Skyldes hans udtalelser herom så, at han ønsker at føle sig UDENFOR? ;-)

Good point!

Måske fedter han bare for dig?

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#12128 BN 14 år siden

wimmie (12127) skrev:
Måske fedter han bare for dig?

;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#12129 HonoDelLoce 14 år siden

BN (12126) skrev:
Skyldes hans udtalelser herom så, at han ønsker at føle sig UDENFOR? ;-)

Nevermind, der var jeg da åbenbart AAAAAAALT for langsom ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#12130 Riqon 14 år siden

BN (12126) skrev:

Det er en del af et større og meget udspekuleret komplot, hvor man giver visse bedømmelser for at vise, man er original og har "sin egen smag", men så giver man også andre bedømmelser for at vise, man alligevel har sans for kvalitet og kunst. Alt hvad Batsy siger er altså præcis, hvad vi kan forvente han vil sige! Ligegyldigt hvad han siger! A-ha!!

Og for at imponere alle jer andre, så vil jeg også lige tilslutte mig strømmen af mennesker, der fordømmer Babos udtalelse i #12110:

Fy skamme!
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: