Jeg er begyndt at tvivle, hvorvidt Natascha Kampuschs skæbne faktisk var så grum, som jeg engang forestilede mig. Efter et par timer i selskab med dette menneskefjendske og dybt imbecile værk, forestiller jeg mig, at der bliver lagt et visuel hint ind i Prometheus extended cut til denne film. Det vil med et forklare for selv egern og andre gnavere i Søndermarken, hvorfor menneskeheden BØR udryddes.
Vi ER farlige for alt. Vore omgivelser. Os selv. Dette er topmålet af lavmål og en tydelig indikation på, at jorden VIL gå under i 2012. Og jeg vil stå pokkers svagt i Statsamtet mht. min datter, hvis dette omsorgssvigt nogensinde kommer for dagens lys.
#14441 loki 13 år siden
iknowthatfeelbro.jpg
#14442 misuma 13 år siden
Tja, det var ihvertfald tragisk tidsspilde for mit vedkommende.
2/6
#14443 Kiksmann 13 år siden
Ikke kun for dig, hvad der overrasker mig mest er den tid det har taget for dem at lave denne film.
#14444 Takfornu 13 år siden
#14445 Richard Burton 13 år siden
Jeg er begyndt at tvivle, hvorvidt Natascha Kampuschs skæbne faktisk var så grum, som jeg engang forestilede mig. Efter et par timer i selskab med dette menneskefjendske og dybt imbecile værk, forestiller jeg mig, at der bliver lagt et visuel hint ind i Prometheus extended cut til denne film. Det vil med et forklare for selv egern og andre gnavere i Søndermarken, hvorfor menneskeheden BØR udryddes.
Vi ER farlige for alt. Vore omgivelser. Os selv. Dette er topmålet af lavmål og en tydelig indikation på, at jorden VIL gå under i 2012. Og jeg vil stå pokkers svagt i Statsamtet mht. min datter, hvis dette omsorgssvigt nogensinde kommer for dagens lys.
The day movies died!
-∞/6
#14446 loki 13 år siden
Men tak fordi du har vovet dig ud i rædslerne, og kommer tilbage med en advarsel så vi andre kan spare sanserne.
#14447 Richard Burton 13 år siden
http://www.blu-ray.com/movies/Journey-2-The-Myster...
Lorteanmeldere!
#14448 Kruse 13 år siden
http://filmz.dk/film/journey-to-the-mysterious-isl...
:)
#14449 Richard Burton 13 år siden
Det er sidste gang, han har sat sine fødder i min hybel! Jeg holder vejret, til jeg har fået en undskyldning!
#14450 Benway 13 år siden