Gravatar

#17841 gi-jones 12 år siden

@Sweetiebellefan: Nogen gange ville jeg sgu ønske at jeg levede i din verden :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#17842 MOVIE1000 12 år siden

gi-jones (17841) skrev:
@Sweetiebellefan: Nogen gange ville jeg sgu ønske at jeg levede i din verden :)

Bare for at se hvordan han ville anmelde, Brutal Incasso? :P
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#17843 Muldgraver 12 år siden

Un flic af Jean-Pierre Melville

Bedste action-film længe!

Jeg har efterhånden fået set en del af hans film, og kan generelt godt lide dem. Favoritten er nok Le silence de la mer, dertil er Bob le flambeur ; Leon Morin, Pretre ; L'armee des ombres også skønne. Jeg må se at få fat i Le samourai også. Den skulle være god, ikke sandt?
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#17844 Pécuchet 12 år siden

Sandt! Glem dog ikke Le Doulos.
Der burde have været Roser.
Gravatar

#17845 Ispep 12 år siden

Jeg har kun set den fantastiske L'armee des Ambres, men vil også mægtigt gerne have fingrene i Le Samourai, som længe har været på indkøbslisten.
Gravatar

#17846 Sweetiebellefan 12 år siden

Quest for Camelot

Klassisk tegnefilm om Camelot.

Men filmen drunkede i højdepunkter af alle andre film det år.

Hvis sangene bare havde mere mening.

7/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#17847 Zombi 12 år siden

Indie Game: The Movie

Helt vidlt fantastisk dokumentar om spiludvikling som alle der er bare den mindste smule interesserede i spil burde se.
Gravatar

#17848 elwood 12 år siden

Stakkels Phil Fish, han har godt nok fået mange høvl efter hans medvirken heri.

Ps. Fez er et fantastisk spil!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17849 Zombi 12 år siden

elwood (17848) skrev:
Stakkels Phil Fish, han har godt nok fået mange høvl efter hans medvirken heri.

Hvorfor står jeg dog ikke. Jeg synes han virker utrolig sympatisk og passioneret, både i denne film og ud fra andre interviews jeg har set med ham. Internettet er desværre bare fyldt med idioter.

Jeg havde godt en ide om at spilbranchen var hård, det er jo altid det man høre, men det var virkelig en øjenåbner. De sætter så meget på spil og det virker faktisk lidt deprimenrende til tider, at ofre så meget for et spil som man har ingen ide om det vil blive en total succes eller en total fiasko. Til gengæld må det også være den bedste følelse i verden når det lykkedes. Jeg sad i hvert fald med et kæmpe smil på læben til sidst.

Det er en film man burde se, hvis man overvejer spiludvikling som en karriere. Der er lidt at tænke over bagefter.
Gravatar

#17850 elwood 12 år siden

Kan godt være at Tim Schafer er mere succesfuld, men Double Fine strugler stadigvæk med deres spil også, og selv om han er en legende så har han også problemerne, jeg følger dokumentaren omkring tilblivelsen af Broken Age, Kickstarter projektet som startede hele bølgen.

Det store ansvar de føler for at få det til og lykkes, fordi de netop var de "første"

En spændende dokumentar om de problemer og planlægning som går forud for sådan et projekt, her kommer man også vidt omkring hele processen.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: