Jeg har det med hans film at, hvis man ikke fanger alt med det samme så er det præcis sådan det skal være, hans film har så mange lag, og man finder ud af lidt mere jo flere gang man ser hans film.
Primer, var et pragt eksempel på dette, og Upstream color gør det i en endnu større grad.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg går ud fra at det er begge dele du anmelder? Første del er i hvert fald fremragende! Og ramte tegneserien ganske godt. Jeg glæder mig til at få set del 2.
Driver (18102) skrev:
Det er der mange der har gjort eller gør.
Ja, og? Så har de vel også stor engagement. Shane Carruth har bare også enormt talent, hvilket skiller ham ud fra de mange andre.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jep jeg anmeldte begge dele jeg anmeldte det abre som en helhed, del 2 er hel fantastisk, og den viser med lethed, hvad som er muligt når man ikke skal lave batman til Saturday morning tv, jeg indrømmer jeg blev sku en del overrasket af de ting man oplever i del 2.
Og så den slutning, ingen spoiler men dammm!
Jeg var meget skeptisk i starten fordi jeg er vokset op med batman TAS, og ja Kevin Conroy er bare batman for mig, og The Joker skal være Mark Hamill, og så var jeg også nervøs for, hvordan de vlle overføre tegneserien til animation, men jeg må sige at jeg slet ikke tænkte over den del så snart filmen gik i gang, glæder mig til og se mere fra det Team :) The long halloween pretty please... eller måske the killing Joke.
Den slutning dammm!
Men ja du kan roligt glæde dig.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18101 elwood 12 år siden
Primer, var et pragt eksempel på dette, og Upstream color gør det i en endnu større grad.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18102 Driver 12 år siden
Det er der mange der har gjort eller gør.
#18103 Kruse 12 år siden
Jeg går ud fra at det er begge dele du anmelder? Første del er i hvert fald fremragende! Og ramte tegneserien ganske godt. Jeg glæder mig til at få set del 2.
Ja, og? Så har de vel også stor engagement. Shane Carruth har bare også enormt talent, hvilket skiller ham ud fra de mange andre.
#18104 elwood 12 år siden
Og så den slutning, ingen spoiler men dammm!
Jeg var meget skeptisk i starten fordi jeg er vokset op med batman TAS, og ja Kevin Conroy er bare batman for mig, og The Joker skal være Mark Hamill, og så var jeg også nervøs for, hvordan de vlle overføre tegneserien til animation, men jeg må sige at jeg slet ikke tænkte over den del så snart filmen gik i gang, glæder mig til og se mere fra det Team :) The long halloween pretty please... eller måske the killing Joke.
Den slutning dammm!
Men ja du kan roligt glæde dig.
#18105 Kruse 12 år siden
Nu er det ikke fordi at du skal spoile den, men jeg går ud fra at den ikke afviger ret meget fra tegneserien?
#18106 elwood 12 år siden
Jeg spoiler markere blot for dem som ikke havde læst comic'en og evt. kastede sig over filmen.
#18107 misuma 12 år siden
Totally unrelated: Har du set Bag Of Hammers på Netflix?
#18108 Kruse 12 år siden
Hvilket er helt fornuftigt :)
Nope! Er det en du kan anbefale da?
#18109 Lord Beef Jerky 12 år siden
#18110 Slettet Bruger [2214553310] 12 år siden
Ja, det er muligvis den bedste Batman-filmatisering derude. Det er virkelig en stærk og tro fortolkning.
Den var jeg heller ikke så glad for, jeg er ellers ret glad for tegneserien og det er en af de eneste animerede DC-film, jeg ikke har i min samling.