Hvis du har set extended, så forstår jeg slet slet ikke, at du kan nøjes med et 7-tal :) Det er selvfølgelig smag og behag, men det er ren 10/10 hos mig :D
Jeg glæder mig bare til, at den endelig kommer på BD. Det er virkelig mærkeligt, at en så visuelt flot og interessant film, har fået så skidt en behandling på dvd. Der er vist ikke en eneste anamorphic udgave af filmen derude.
Det er vel efterhånden også en af de mest ventede BD-film, der endnu ikke er kommet..
Jeg kan blive fuldstændigt sindssygt arrig, når jeg står i eksempelvis Stereo Studio og ser nogle af de lortefilm fra de forskellige studioers bagkatalog, der er blevet udgivet, mens film som f.eks. The Abyss ikke er kommet endnu!
True Lies glæder jeg mig i øvrigt også til (nu vi er ved Cameron ;) ), men lige The Abyss er klart nummer 1 på min want-liste :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Ah ja, jeg har den japanske dvd-udgivelse af den film, der faktisk er ret habil og har et lækkert DTS-lydspor, men det kunne sagtens blive så meget bedre.
Jep. Min True Lies DVD er også udmærket. Problemet med Abyss er først og fremmest at DVD'en er så afsindigt dårlig. Det er lige før en VHS ville være bedre.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Unrest - pisseunderholdende fordi så lidt giver mening. Udover det har den et interessant præmis, utallige gode grin og så læste jeg bagefter, at ligene brugt i filmen var ægte! 2-10/10
Aftershock - meget Eli Roth-agtig humor, og fint underholdende fordi man aldrig rigtig kan regne den ud. Slutningen giver dog meget lidt mening, og bliver en anelse for utroværdig. 6/10.
The Bay - lever på ingen måde op til sin hype, og bliver hurtig for triviel. Fine effekter dog. 4/10.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#18611 Åkepool 12 år siden
To ca. lige gode film..... Say what!
#18612 MOVIE1000 12 år siden
Jah hvis du sammenligner dem, hvilket jeg ikke gør.
#18613 BN 12 år siden
+1
#18614 HonoDelLoce 12 år siden
Det er vel efterhånden også en af de mest ventede BD-film, der endnu ikke er kommet..
Jeg kan blive fuldstændigt sindssygt arrig, når jeg står i eksempelvis Stereo Studio og ser nogle af de lortefilm fra de forskellige studioers bagkatalog, der er blevet udgivet, mens film som f.eks. The Abyss ikke er kommet endnu!
True Lies glæder jeg mig i øvrigt også til (nu vi er ved Cameron ;) ), men lige The Abyss er klart nummer 1 på min want-liste :)
#18615 jessup 12 år siden
http://www.imdb.com/title/tt0388644/
http://www.imdb.com/title/tt2257602/?ref_=fn_al_tt...
Hvisman ikke har set hans oscarvindende Murder on a sunday morning bør man også chekke den ud - fremragende.
http://www.imdb.com/title/tt0307197/
#18616 Slettet Bruger [2214553310] 12 år siden
Ah ja, jeg har den japanske dvd-udgivelse af den film, der faktisk er ret habil og har et lækkert DTS-lydspor, men det kunne sagtens blive så meget bedre.
#18617 gi-jones 12 år siden
#18618 Slettet Bruger [2214553310] 12 år siden
#18619 wiseguy 12 år siden
#18620 Lord Beef Jerky 12 år siden
Unrest - pisseunderholdende fordi så lidt giver mening. Udover det har den et interessant præmis, utallige gode grin og så læste jeg bagefter, at ligene brugt i filmen var ægte! 2-10/10
Aftershock - meget Eli Roth-agtig humor, og fint underholdende fordi man aldrig rigtig kan regne den ud. Slutningen giver dog meget lidt mening, og bliver en anelse for utroværdig. 6/10.
The Bay - lever på ingen måde op til sin hype, og bliver hurtig for triviel. Fine effekter dog. 4/10.