Gravatar

#19431 knipsknips 11 år siden

Django - bd

5/6

Anchorman 2

3/6
Gravatar

#19432 Skeloboy 11 år siden

The Hunger Games
Den eneste grund til denne ekstremt klichefyldte og meningsløse omgang pladderromantiske kedsomhedsfilm får så høj en karakter, er pga. en god teknisk side og Jennifer Lawrence. Resten er en ligeså tynd historie som min afføring efter Roskilde Festival...

3/10
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#19433 jessup 11 år siden

2 eren er bedre...
This is just until June
Gravatar

#19434 Skeloboy 11 år siden

jessup (19433) skrev:
2 eren er bedre...

Hehe, den får jeg nok ikke set. Havde faktisk troet, jeg ville kunne lide den, men synes godt nok ikke, der var meget at komme efter.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#19435 Åkepool 11 år siden

Ja, 2'eren er faktisk bedre.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#19436 Giraffen 11 år siden

The French Connection

Fantastisk 70'er krimi af den rå slags. Hackman er glimrende i rollen som den kompromiløse narkobetjent Jimmy "Popeye" Doyle.

5/6

Star Wars: Episode VI - Jedi-ridderen vender tilbage

Afslutningen på den originale, og bedste, Star Wars trilogi. Det er en skam at de originale biograf udgaver ikke er udgivet i en officiel udgivelse, men selv Lucas' ændringer kan ikke ændre på at det stadig er en fantastisk film.

Den originale Star Wars trilogi vil altid være en af mine yndlings trilogier.

5/6
Gravatar

#19437 Åkepool 11 år siden

Giraffen (19436) skrev:
Det er en skam at de originale biograf udgaver ikke er udgivet i en officiel udgivelse

Det er de da også?
Gravatar

#19438 Giraffen 11 år siden

Åkepool (19437) skrev:
Det er de da også?

Ja det er vist også rigtigt, men ikke på blu ray desværre.

Men hvis du tænker på de her udgivelser:
http://www.amazon.com/Star-Wars-Two-Disc-Widescree...

Så har jeg den svenske version af dem og der er bif udgaverne i 4:3 format og i så dårlig kvalitet at det ligeså godt kunne være et meget slidt VHS bånd man så.
Gravatar

#19439 Åkepool 11 år siden

Giraffen (19438) skrev:
men ikke på blu ray desværre.

nej okay, det er selvfølgelig rigtigt.
Gravatar

#19440 loki 11 år siden

Thor: The Dark World 2013 (gensyn)

Havde håbet den var bedre end hvad jeg huskede, men det er desværre ikke tilfældet. Historien i den første var meget fokuseret og omhandlede nogle temaer som de fleste kan relatere til. Det var grundlæggende en Redemption Story iklædt lidt kærlighed, action og en forrygende introduktion af Tom Hiddleston. Jeg har genset den første mange gange, og betragter den som den bedste af Marvels seneste adaptioner - også bedre end The Avengers.

Efterfølgeren - Thor: The Dark World 2013 - har derimod ikke skyggen af den samme charme som sin forgænger. Hele konceptet med disse Dark Elfs som ønsker at styrte verden i mørke, er så uforlignelig med med menneskelig forståelse, at vi aldrig kommer ind under huden på dem. De er, hele filmen igennem, bare en flok tumper hvorpå vores helte og anti-helte kan slå deres folder. Ydermere så er filmen fyldt med underlige tilfældigheder, og virker overordnet meget dårligt skrevet, og kun med få lysglimt.

2/6
www.peakoil.dk

Skriv ny kommentar: