Gravatar

#19951 elwood 10 år siden

Season 2 er nok en af mine farvoritter, virkelig intressante karaktere, og en afslutning der rammer hårdt.

Men hele serien er klasse.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#19952 knipsknips 10 år siden

House of cards - sæson 2
En af de bedste serier jeg har set. Klart på højde med Breaking bad!
Kan ikke vente til 3. Sæson, desværre nok først i 2015.
6/6

Concussion
Lesbisk drama på netflix. Ikke vildt ophidsende på nogen måde.
3/6
Gravatar

#19953 Slettet Bruger [1118230488] 10 år siden

The Last Days on Mars (2013)
Det.. er ikke en specielt god film og jeg havde ellers læst mig til, at nogle folk så den som en undervurderet sci-fi-film. Fint cast og planeten Mars, meen, nej, den kan ikke anbefales.

The Jacket (2005)
God, lille og vist overset film med sci-fi-elementer. En soldat bliver såret i Golfkrigen og har problemer med hukommelsen, og efter et mord på en betjent, som han bliver dømt for, bliver han sendt til et mentalhospital, hvor der eksperimenteres på ham. Der er en stor portion kendte skuespillere med i filmen og jeg er ikke helt sikker på, at jeg er nede med, at Keira Knightley taler amerikansk, men den kan anbefales.

Monsters (2010)
Endnu en film, der går for at være ret overset. Tt uheld med en rumsonde har bragt rumvæsner til jorden og en stor del af Mexico, mod den amerikanske grænse, er blevet inficeret af disse, og er blevet en afspærret zone, hvor mennesker holder sig væk - vores hovedpersoner forsøger at komme ud af Mexico og bliver nødt til at rejse igennem zonen, for at nå USA. Filmen er noget lowbudget, men fordi den henter en del inspiration fra monsterfilm, der bygger på antydningens kunst, kommer det faktisk til at fungere ret fornuftigt. Filmen kan anbefales, jeg vil dog mene, at både filmens cover og en del, jeg har læst om filmen, er direkte vildledende, da det ikke som sådan er en monsterfilm, men en kærlighedshistorie, forklædt som en monsterfilm.

Jack Ryan: Shadow Recruit (2014)
Filmen fik vist en noget lunken modtagelse i biografen og er ikke superpopulær blandt publikum, men da jeg er ret stor fan af de andre Jack Ryan-film, inkl. "The Sum of All Fears", gav jeg den en chance. Ligesom ovenfor, er jeg ikke helt nede med, at Keira Knightley taler amerikansk, men overall er det faktisk en habil action/spion-film. Selvom filmene hopper på kryds og tværs, når det kommer til Ryans alder, er den i fin tråd med hvad man kender til figuren i forvejen - man ser årsagen til Ryans rygproblemer, man har ikke forsøgt at skabe en ny baghistorie til figurerne og Ryans kæreste (der senere bliver hans kone), er under uddannelse til netop øjenlæge, som man ser i en af de andre film. Hvorfor folk har taget filmen som en personlig fornærmelse, ved jeg ikke, men den får en anbefaling herfra.
Gravatar

#19954 MOVIE1000 10 år siden

knipsknips (19952) skrev:
House of cards - sæson 2
En af de bedste serier jeg har set. Klart på højde med Breaking bad!
Kan ikke vente til 3. Sæson, desværre nok først i 2015.
6/6

Men ville de ikke stoppe ved sæson 2?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#19955 Riqon 10 år siden

MOVIE1000 (19954) skrev:
Men ville de ikke stoppe ved sæson 2?

Det håber jeg godt nok ikke, for den er jo ikke "færdig"!
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#19956 HonoDelLoce 10 år siden

Netflix annoncerede allerede i februar, at der kommer en tredje sæson i 2015 :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#19957 Riqon 10 år siden

Normal hjerterytme igen.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#19958 MOVIE1000 10 år siden

HonoDelLoce (19956) skrev:
Netflix annoncerede allerede i februar, at der kommer en tredje sæson i 2015 :)

Har godt nok ikke set sæson 2 endnu, men sæson 1 var jeg ret vild med, så fedt de disker op med en 3. sæson. :)
Gravatar

#19959 MOVIE1000 10 år siden

Anna Pihl sæson 1....................7/10
Anna Pihl sæson 2....................6/10
Anna Pihl sæson 3.................6-7/10
X-men BD..............................7/10
X-men 2 BD............................8/10
X-men: The last stand BD.........6/10
X-men origins: Wolverine BD.4-5/10
X-men: First class BD...........7-8/10

Film jeg ikke har set før nu:

The Wolverine 3D BD..................6/10
X-men: Days of future past 3D.7-8/10
The Burbs..............................6-7/10
Galaxy Quest.............................7/10
Mad max...................................5/10
The Departed.............................7/10
Gravatar

#19960 Ispep 10 år siden

Non-Stop (2014)

Endnu en action/thriller med Liam Neeson i hovedrollen, som må siges er blevet en fast inventar i genren. De fungerer dog også nogenlunde som hjernedød underholdning. Plottet vælter sig i huller og tåbeligheder, men er man i stand til at sluge store plotmæssige kameler, så er man i hvert fald nogenlunde underholdt af et plot der er det rene galimatias. Filmen spiller på alle håndbogens klicheer og folk reagerer også derefter, men den formåede alligevel at holde mig i jerngreb.

5/10

Skriv ny kommentar: