Gravatar

#6351 evermind 15 år siden

lagoni (6335) skrev:
I Love You, Phillip Morris

Jeg havde lidt frygtet dette ville være en 'ih, se hvor er bøsser sjove med deres løse håndled og stramme tøj'

Med andre ord: Dagens mand-special? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6352 Wangsgaard 15 år siden

evermind (6339) skrev:
Og apropos: Min kæreste gjorde mig lige opmærksom på, at Imdb faktisk har anvendt en særlig skala til This is Spinal Tap ...! :O

Hehe, sygt nok! :)

Er det en fejl hvis jeg stadigvæk ikke har fået set denne film?
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#6353 elwood 15 år siden

Ja!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6354 Åkepool 15 år siden

Nej!
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6355 lagoni 15 år siden

NightHawk (6350) skrev:
De valgte så desuden at ændre plakaten til en mere frigjort stil, der passer langt bedre ind i filmens ånd, end den gamle og meget tamme plakat gjorde. Den gamle plakat ses til venstre nederst i artiklen.

http://www.afterelton.com/movies/2010/10/phillip-m...

Spøjst, jeg synes den nye med de to mænd og hundene er helt forkert til filmen og den gamle passer meget bedre til indholdet. Den nye passer måske på den første halve time, men den giver bare et helt forkert indtryk af resten og får den til at virke som en 'shiny' fjollekomedie, hvor det for mig mere er en alvorlig romantisk komedie, hvis primære fokus er Steve og hans søgen efter sig selv og kærlighed. Jeg giver dig ret i den gamle er tam og langtfra perfekt, men den passer meget bedre til filmen.

evermind (6351) skrev:
lagoni (6335) skrev:
I Love You, Phillip Morris

Jeg havde lidt frygtet dette ville være en 'ih, se hvor er bøsser sjove med deres løse håndled og stramme tøj'

Med andre ord: Dagens mand-special? :)

Det må jeg indrømme jeg ikke har set :) Hverken det med bøsser, gamle eller damer...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#6356 NightHawk 15 år siden

# 6355 -

Jeg tror du har misforstået mig tidligere. :)

Den øverste hvor de står i en hjerteform i skyerne er den helt nye amerikanske plakat. Den kan jeg bedst lide af de tre plakater, fordi den symboliserer de forskellige temaer i filmen.

De to længere nede er, (til venstre), den gamle amerikanske, mens den til højre er en europæisk version, (den med hundene). Sidstnævnte bryder jeg mig heller ikke selv om.

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#6357 lagoni 15 år siden

NightHawk (6356) skrev:
# 6355 -

Jeg tror du har misforstået mig tidligere. :)

Det tror jeg du har ret i :) Så er jeg egentlig stort set enig med dig, synes også godt om den øverste. Du skal ikke sådan forvirre mig med flere billeder på én gang! :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#6358 Sweetiebellefan 15 år siden

Tornerose

Prinsesse Tornerose bliver taget til skoven af tre feer, da en ond troldkvinde forstyrrer barnedåben.

Der er en enkel sang man kan huske, og dener selvfølgelig lidt gammeldags.

Men, det er som en levende eventyrbog, og den uhyggelige skurk hun stjæler showet.

8/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#6359 Bony 15 år siden

Narniabæver1973 (6358) skrev:
8/10

Hmm.. Jeg husker den ellers som ret god. Men okay, hvis du mener den fortjener en karakter under middel, så skal den selvfølgelig også ha' det!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#6360 Sweetiebellefan 15 år siden

Tornerose er en af de bedre Disney tegnefilm.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.

Skriv ny kommentar: