#942 Du får ikke et bedre gravsted til den pris ;)
Det er også en af mine favoritserier. Jeg kan huske at jeg i den tid, hvor jeg blev fascineret af serien, var til en fest hvor jeg sad til bords med en bedemand.
Ja det lyder kedeligt, men han havde lidt af samme humor som serien har. Da hans mobiltelefon ringede lød [url= melodi[/url] som ringetone :D
Jeg var vist den eneste der grinede, men jeg synes stadig det er sjovt :)
The Notebook En ældre mand fortæller en romantisk historie til en dement ældre kvinde. Så simpel er den historie. Men ligeså simpelt den er, ligeså smuk og følelsesladet er den. Ryan Gosling og Rachel Adams er glimragende som det unge par, mens James Garner og Gena Rowland gør det habilt som det ældre par.
Der er som sådan ikke noget nyt i denne historie, og historien er ikke særlig orginal. Men det er melodrama, når det virker. Den er smukt fortalt, og det er rigtig rørende. Man kan ikke undgå at sidde med en tåre i øjnene til sidst. Dette er et rigtig godt eksempel på, at en historie ikke behøver være ny og spændende for at fungere.
Der er bare et eller andet over Jim Jarmuschs stil, som får mig til at svæve. Minimalismen rammer lige i øjet og filmen er genial i hele sin enkelthed. John Lurie er fantastisk som Willie og jeg glæder mig allerede til at se "Permanent Vacation". Wow!
5.5/6
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Ja Jarmusch er sgu en special instruktør med nogle specielle film. Helt enig mht. "Stranger than Paradise". Det er også en af mine favoritter. Ellers er Down by Law og Mystery Train nogle af de andre rigtig gode.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
#949 - Ja, "Down By Law" er også rigtig god. Den kan jeg også godt lide. "Mystery Train" har jeg stående på hylden, så den glæder jeg mig da til at se. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#941 NightHawk 15 år siden
Du kan få hele serien i dette lækre boxset til 500 kr. hos Amazon.Uk :)
http://www.amazon.co.uk/Six-Feet-Under-Complete-Co...
#942 Kruse 15 år siden
Det er nu ikke helt billigt når man kun har S.U., men jeg ender nok med at købe den inden for den nærmeste fremtid.
#943 Highland Park 15 år siden
#944 Michael Andersen 15 år siden
Det er også en af mine favoritserier. Jeg kan huske at jeg i den tid, hvor jeg blev fascineret af serien, var til en fest hvor jeg sad til bords med en bedemand.
Ja det lyder kedeligt, men han havde lidt af samme humor som serien har. Da hans mobiltelefon ringede lød [url= melodi[/url] som ringetone :D
Jeg var vist den eneste der grinede, men jeg synes stadig det er sjovt :)
#945 tiany 15 år siden
#946 filmz-Narniabæver 15 år siden
Jason vender tilbage i vores dage, og han spolerer en fest for en flok fordrukne unge ude i skoven.
Mange uhyggelige overraskelser, men også noget skuffende.
7/10
#947 Skeloboy 15 år siden
En ældre mand fortæller en romantisk historie til en dement ældre kvinde. Så simpel er den historie. Men ligeså simpelt den er, ligeså smuk og følelsesladet er den. Ryan Gosling og Rachel Adams er glimragende som det unge par, mens James Garner og Gena Rowland gør det habilt som det ældre par.
Der er som sådan ikke noget nyt i denne historie, og historien er ikke særlig orginal. Men det er melodrama, når det virker. Den er smukt fortalt, og det er rigtig rørende. Man kan ikke undgå at sidde med en tåre i øjnene til sidst. Dette er et rigtig godt eksempel på, at en historie ikke behøver være ny og spændende for at fungere.
5/6
#948 Bony 15 år siden
Jim Jarmusch
Der er bare et eller andet over Jim Jarmuschs stil, som får mig til at svæve. Minimalismen rammer lige i øjet og filmen er genial i hele sin enkelthed. John Lurie er fantastisk som Willie og jeg glæder mig allerede til at se "Permanent Vacation". Wow!
5.5/6
#949 Guts 15 år siden
#950 Bony 15 år siden