#80 Jeg tror lige jeg blev forelsket i Fiona Apple der :) God fortolkning, meen er nu intet der stikker de oprindelige Beatles numre. Der er simpelthen ikke meget andet musik der fylder mig med ro, glæde og optimisme når jeg hører dem. Hey Jude, Come Together, Across The Universe, Let It Be, While My Guitar Gently Weeps, Yesterday, Helter Skelter ..the list goes on.
Satan's søn fødes i menneskeskikkelse hos den velhavende og meget magt stærke familie Thorn. Faderen er diplomat i London og hans onkel er præsident for verdens stærkest militær magt USA.
Jeg har tidligere udtrykt at jeg ikke finder remakes nødvendige, og det samme gælder for the Omen. Skuespillerne gør det ganske hæderligt, men det redder bare ikke at filmen foregår i Prag selvom det skal forestille London. Det er mega irreterende når jeg hele tiden kan se steder hvor jeg selv har været, mens det skal lyde sig at det er et andet sted. TOTALT FOR RINGE.
Billedet og lyd klarer sig også ganske udemærket. Pænt med ekstra materiale på denne udgivelse.
Det er ikke den værste remake, men heller ikke en der var nødvendig.
Efter mange års modstand, fik jeg endelig set ovenstående. En utrolig flot film og en glimrende gang skuespil fra Vivien Leigh - man har virkelig lyst til at give hende en røvfuld ved flere lejligheder i starten af filmen, da hendes spil som forkælet snop, virkelig er godt.
DVD-versionen er selvfølgelig lidt svær at imponeres over nu, når man ser den på et HDTV og opskaleret, men det er alligevel et fornemt resultat, man er nået frem til, ingen tvivl om at den bliver spændende at se i HD.
Filmen er ufatteligt lang og jeg er ikke i tvivl om at det nærmest er umuligt at gøre den kortere, men alligevel tror jeg ikke at det er en film jeg kommer til at se igen, eller kun ser hver 5.-10. år. Det er ikke umuligt at jeg giver den en chance på HD, men selvom filmen er flot, historien er fin og skuespillet er glimrende, tror jeg ikke at jeg kan samle mig om den, alene p.g.a. længden.
#94 Stort cadeau til dig for at få den set, trods alt :)
Den er fra året efter Adventures of Robin Hood, som er fantastisk flot i HD, så jeg er ikke i tvivl om, at den bliver ligeså flot. Så kan Singin' in the Rain ikke være langt væk :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg savner stadig et sted hvor man kan købe "Gone with the Wind" billigt på dvd. Min kone er vild med filmen, og jeg har lovet mig selv at give filmen en ny chance. ... Så de første 25 minutter af den for 20 år siden og opgav derefter, fordi jeg dengang følte at jeg så en blanding af en musical og en Tom og Jerry-film. ;-)
#97 Det superfede 4 discs boxset kan fås (virkeligt billigt) for 70 kr. hos Stereo Studio. Køb den i en af butikkerne eller over hjemmesiden for 25 kr. ekstra i fragt.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#91 duuk74 16 år siden
God fortolkning, meen er nu intet der stikker de oprindelige Beatles numre. Der er simpelthen ikke meget andet musik der fylder mig med ro, glæde og optimisme når jeg hører dem.
Hey Jude, Come Together, Across The Universe, Let It Be, While My Guitar Gently Weeps, Yesterday, Helter Skelter ..the list goes on.
#92 Kiksmann 16 år siden
Satan's søn fødes i menneskeskikkelse hos den velhavende og meget magt stærke familie Thorn. Faderen er diplomat i London og hans onkel er præsident for verdens stærkest militær magt USA.
Jeg har tidligere udtrykt at jeg ikke finder remakes nødvendige, og det samme gælder for the Omen. Skuespillerne gør det ganske hæderligt, men det redder bare ikke at filmen foregår i Prag selvom det skal forestille London. Det er mega irreterende når jeg hele tiden kan se steder hvor jeg selv har været, mens det skal lyde sig at det er et andet sted. TOTALT FOR RINGE.
Billedet og lyd klarer sig også ganske udemærket.
Pænt med ekstra materiale på denne udgivelse.
Det er ikke den værste remake, men heller ikke en der var nødvendig.
3/6
#93 filmz-Kadann 16 år siden
Der bruges ikke apostrof ved ejefald på dansk!
Bortset fra det, har du helt ret i at filmen er unødvendig og modsat den gamle, er genindspilningen på ingen måde uhyggeligt.
#94 filmz-Kadann 16 år siden
Efter mange års modstand, fik jeg endelig set ovenstående. En utrolig flot film og en glimrende gang skuespil fra Vivien Leigh - man har virkelig lyst til at give hende en røvfuld ved flere lejligheder i starten af filmen, da hendes spil som forkælet snop, virkelig er godt.
DVD-versionen er selvfølgelig lidt svær at imponeres over nu, når man ser den på et HDTV og opskaleret, men det er alligevel et fornemt resultat, man er nået frem til, ingen tvivl om at den bliver spændende at se i HD.
Filmen er ufatteligt lang og jeg er ikke i tvivl om at det nærmest er umuligt at gøre den kortere, men alligevel tror jeg ikke at det er en film jeg kommer til at se igen, eller kun ser hver 5.-10. år. Det er ikke umuligt at jeg giver den en chance på HD, men selvom filmen er flot, historien er fin og skuespillet er glimrende, tror jeg ikke at jeg kan samle mig om den, alene p.g.a. længden.
#95 filmz-Bruce 16 år siden
Den er fra året efter Adventures of Robin Hood, som er fantastisk flot i HD, så jeg er ikke i tvivl om, at den bliver ligeså flot. Så kan Singin' in the Rain ikke være langt væk :)
#96 elwood 16 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#97 BN 16 år siden
#98 filmz-Kadann 16 år siden
Jeg regner skam også med at du inviterer på visning, når den udkommer på BD. :)
#99 rockysds 16 år siden
Det superfede 4 discs boxset kan fås (virkeligt billigt) for 70 kr. hos Stereo Studio.
Køb den i en af butikkerne eller over hjemmesiden for 25 kr. ekstra i fragt.
#100 filmz-Bruce 16 år siden
#98 Det kan du tro :) Jeg regner da med en klassisk aften inden, med Patton, Battle of Britain og Broen over floden Kwai til sommer :)