Ja ok. Så er holdningerne blevet revideret. Sådan er det jo når pengene begynder at strømme ind. Holdninger udviskes og principper forsvinder. Skuffende.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Ang. Prison Break. Jeg hørte, at TV3s tekster mildest talt ikke just var noget at råbe hurra for. Har det noget på sig?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Kan ikke lige huske eksempler, men der var flere tilfælde hvor de havde oversat helt forkert, det kunne godt være forvirrende for handlingen. Det var egentlig ikke 'svære' fejl, oversætteren havde tydeligvis bare ingen funktionelle hjerneceller i øjeblikket.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Ungarnsk dukkefilm optaget i s/h fra 1983. Drengen Rumlepot stjæler en knallert fra den onde konge Raptus, der som straf lader drengen vogte geder resten af hans liv. Midt i alvoren og tyraniet, dukker den lavstammede ædedolk Verner K. op og danser for alle interesserede. (Dog for penge, mindstendels 4,5 dukater.) Rumlepot flygter straffen, og bosætter sig i det, der senere bliver kendt som Belgien. Her ernærer han sig af bønnesalg og dueopdræt. Kulminationen er opgøret med den syge præst Ludwig, der bla. er dygtig til at kaste med æbler. (Alle der har set filmen ved hvad jeg snakker om her.) Bliv siddende under rulleteksterne, hvor man får forklaret hvad "ragout" betyder.
10/10
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#21 DarkLight 18 år siden
Læs evt mere her Post #17 og #28
#22 filmz-sanjo 18 år siden
#23 DarkLight 18 år siden
#24 Yoda 18 år siden
Også dette interview omtaler en mulig anden sæson
#25 DarkLight 18 år siden
#26 filmz-yoshimura 18 år siden
#27 lagoni 18 år siden
#28 davenport 18 år siden
Ungarnsk dukkefilm optaget i s/h fra 1983.
Drengen Rumlepot stjæler en knallert fra den onde konge Raptus, der som straf lader drengen vogte geder resten af hans liv.
Midt i alvoren og tyraniet, dukker den lavstammede ædedolk Verner K. op og danser for alle interesserede. (Dog for penge, mindstendels 4,5 dukater.)
Rumlepot flygter straffen, og bosætter sig i det, der senere bliver kendt som Belgien. Her ernærer han sig af bønnesalg og dueopdræt.
Kulminationen er opgøret med den syge præst Ludwig, der bla. er dygtig til at kaste med æbler. (Alle der har set filmen ved hvad jeg snakker om her.)
Bliv siddende under rulleteksterne, hvor man får forklaret hvad "ragout" betyder.
10/10
#29 Yoda 18 år siden
lol...
Der er vidst her tale om en slet skjult henvisning, hva' Davenport?
#30 davenport 18 år siden