Gravatar

#21 DarkLight 18 år siden

Du har noget at glæde dig til. Synes også serien er ganske god.
Læs evt mere her Post #17 og #28
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#22 filmz-sanjo 18 år siden

Prison Break bliver bedre og bedre. Især de seneste to afsnit, har virkelig sat skub i det hele. Men jeg kan bare ikke se en sæson 2 i Prison Break.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#23 DarkLight 18 år siden

Det er fordi der ikke kommer en sæson 2. Serien er kun på 22 afsnit, så vidt jeg ved.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#24 Yoda 18 år siden

Ifølge Paul Scheuring, skaberen af "Prison Break", vil der komme en sæson 2, som det kan læses i denne nyhed fra 20. marts

Også dette interview omtaler en mulig anden sæson
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#25 DarkLight 18 år siden

Ja ok. Så er holdningerne blevet revideret. Sådan er det jo når pengene begynder at strømme ind. Holdninger udviskes og principper forsvinder. Skuffende.
Gravatar

#26 filmz-yoshimura 18 år siden

Ang. Prison Break. Jeg hørte, at TV3s tekster mildest talt ikke just var noget at råbe hurra for. Har det noget på sig?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#27 lagoni 18 år siden

Kan ikke lige huske eksempler, men der var flere tilfælde hvor de havde oversat helt forkert, det kunne godt være forvirrende for handlingen. Det var egentlig ikke 'svære' fejl, oversætteren havde tydeligvis bare ingen funktionelle hjerneceller i øjeblikket.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#28 davenport 18 år siden

Tyndt Egern Spytter:

Ungarnsk dukkefilm optaget i s/h fra 1983.
Drengen Rumlepot stjæler en knallert fra den onde konge Raptus, der som straf lader drengen vogte geder resten af hans liv.
Midt i alvoren og tyraniet, dukker den lavstammede ædedolk Verner K. op og danser for alle interesserede. (Dog for penge, mindstendels 4,5 dukater.)
Rumlepot flygter straffen, og bosætter sig i det, der senere bliver kendt som Belgien. Her ernærer han sig af bønnesalg og dueopdræt.
Kulminationen er opgøret med den syge præst Ludwig, der bla. er dygtig til at kaste med æbler. (Alle der har set filmen ved hvad jeg snakker om her.)
Bliv siddende under rulleteksterne, hvor man får forklaret hvad "ragout" betyder.

10/10
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#29 Yoda 18 år siden

lol...

Der er vidst her tale om en slet skjult henvisning, hva' Davenport?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#30 davenport 18 år siden

;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: