Det sker i afslutningen af sæson 6 - starten af sæson 7. Han lækker en historie til pressen om en redningsaktion i rummet. Se mere her: http.westwing.beware.com/sixth/622votes.html
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Det er bestemt en fed serie, men jeg synes man bliver lidt træt af den joviale og jokende omgangstone der er til stede, så snart de ikke er i en direkte krisesituaution. Det virker ikke helt realistisk, men pepper selvfølgelig serien op.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Usædvanlig road movie, der denne gang foregår på Færøerne, og den handler om to piger der rejser rundt med en lokal mand, imens at deres ulykkelige fortid presser på.
En flot filmet road movie med dramatiske landskaber, godt skuespil og flot musik, men den er dog for kort og sentimental.
Jeg tror nu heller ikke, det fungerer sådan i virkeligheden. Men jeg synes nu det virker i serien. For det første tror jeg, det ellers ville blive for tørt og kedeligt. Og for det andet kan jeg godt lide tanken om, at det er ganske normale mennesker og omgangstonen er som på en almindelig arbejdsplads, selvom de selvfølgelig har et særdeles ualmindeligt job.
Det bliver spændende at se, hvorledes "West Wing II" (aka Studio 60 on the Sunset Strip - over ½ af castet har været i West Wing) kommer til at fungere. Umiddelbart virker det som om det er samme opbygning, bare med et tv-show i stedet for Det Hvide Hus som kulisse. Selv humoren synes at være i samme stil...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Fik set "Miami Vice" i dag ved den første pressescreening. Cool som bare fanden, men der er dog også enkelte steder, hvor man føler, at Mann kører lidt for meget på rutinen. Og så fortjener han eddermame smæk for at svine soundtracket til med sådan noget ligegyldigt, bredt produceret pap-rock som Linkin Park m.m. Det falder fuldstændigt udenfor.
Til gengæld er det ret cool, at danske Blue Foundation har fået et enkelt nummer med.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#146 - Øv, troede sgu ikke han ville bruge Linkin Park sangen i den færdige udgave også :( Men er da glad for du også har positive ord om den, jeg glæder mig ufatteligt meget til at få den set :o
#147 - Det er også muligt, at jeg tager fejl lige mht. Linkin Park, men der var adskillige eksempler på den slags (efter min ydmyge mening) flade, amerikanske metervare-rock. Det var en lidt underlig oplevelse, fordi hvis meningen har været at opdatere Miami Vice til nutiden, så hører den musik da mere hjemme i slutningen af 1990'erne. Det falder udenfor, både i forhold til resten, og i særdeleshed i forhold til Mann. Måden han bruger musikken er dog stadigvæk umiskendeligt Mann og lig den originale serie. Jeg ser frem til at se den på et ordentligt lydanlæg (selskabernes private screeningbiografer er ikke de bedst udstyrede). Det er bestemt muligt, at rocken fungerer bedre så.
#148 - Ingen Jan Hammer. Jeg har hørt, at han fik tilbuddet, men vistnok sagde nej, fordi man ville have "noget andet" end det gamle. Om det er rigtigt, skal jeg ikke kunne sige.
#149 - Den er anderledes, lad mig side det sådan. Pastelfarverne er stort set væk. Men den er en del mere farverig, end både traileren og de stillbilleder, jeg har set, antyder. Især de scener, hvor de sejler gennem Miamis havn er utroligt flotte.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#141 tiny 18 år siden
#142 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#143 chandler75 18 år siden
#144 filmz-Narniabæver 18 år siden
Usædvanlig road movie, der denne gang foregår på Færøerne, og den handler om to piger der rejser rundt med en lokal mand, imens at deres ulykkelige fortid presser på.
En flot filmet road movie med dramatiske landskaber, godt skuespil og flot musik, men den er dog for kort og sentimental.
9 / 10
#145 tiny 18 år siden
Jeg tror nu heller ikke, det fungerer sådan i virkeligheden. Men jeg synes nu det virker i serien. For det første tror jeg, det ellers ville blive for tørt og kedeligt. Og for det andet kan jeg godt lide tanken om, at det er ganske normale mennesker og omgangstonen er som på en almindelig arbejdsplads, selvom de selvfølgelig har et særdeles ualmindeligt job.
Det bliver spændende at se, hvorledes "West Wing II" (aka Studio 60 on the Sunset Strip - over ½ af castet har været i West Wing) kommer til at fungere. Umiddelbart virker det som om det er samme opbygning, bare med et tv-show i stedet for Det Hvide Hus som kulisse. Selv humoren synes at være i samme stil...
#146 filmz-Le Samouraï 18 år siden
Til gengæld er det ret cool, at danske Blue Foundation har fået et enkelt nummer med.
#147 ks 18 år siden
#148 elwood 18 år siden
æv...
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#149 jessup 18 år siden
#150 filmz-Le Samouraï 18 år siden
#148 - Ingen Jan Hammer. Jeg har hørt, at han fik tilbuddet, men vistnok sagde nej, fordi man ville have "noget andet" end det gamle. Om det er rigtigt, skal jeg ikke kunne sige.
#149 - Den er anderledes, lad mig side det sådan. Pastelfarverne er stort set væk. Men den er en del mere farverig, end både traileren og de stillbilleder, jeg har set, antyder. Især de scener, hvor de sejler gennem Miamis havn er utroligt flotte.