Nogen der har set det nye film magasin "Widescreen"? Det koster 99 kr, og de lover tilsyneladende at man får en DVD film med hver gang, hvor det i første nummer er Ring der er månedens film. Jeg er lidt i tvivl om hvilken af de mange japanske Ring film det er, og de skriver heller ikke noget om hvilke speciel features der er med. Nogen der har købt bladet der kan give sit besyv med?
If you prick us, do we not bleed? If you poison us, do we not die?
Så det i kiosken. Det lignede umiddelbart Hideo Nakatas Ringu (1998). Altså den mest kendte af filmatiseringerne. Den har i hvert fald samme cover. Hvis dette er korrekt antaget har den nada ekstramateriale.
#3 Tja dyrt og dyrt. Hvis man alligevel overvejede at investere i the Ring, som koster 100 kr de fleste steder, er bladet jo gratis. Hvis man derimod har filmen er det vel et selvmål. Dog er det noget jeg vil overveje hvis der i den næste udgave medfølger en film jeg ikke ejer. Alle nye fílmblade er glædeligt velkommen herfra.
Det nye nr. af widescreen er netop udkommet. Denne gang med varulvefilmen Dog Soldiers medhørende. Jeg synes stadig 100 kr. er billigt for et filmblad og en god film, men endnu engang drejer det sig om en film jeg ejer i forvejen, så jeg må vente til næste måned med at prøve det af. Er der for øvrigt nogen der har købt nogen af bladene og kan rapportere om det er godt?
#1 filmz-Onique 22 år siden
#2 skittlez 22 år siden
#3 The Insider 22 år siden
#4 skittlez 22 år siden
Hvis man derimod har filmen er det vel et selvmål. Dog er det noget jeg vil overveje hvis der i den næste udgave medfølger en film jeg ikke ejer.
Alle nye fílmblade er glædeligt velkommen herfra.
#5 inflector 22 år siden
#6 El vez 22 år siden
#7 filmz-phalanx 22 år siden
#8 skittlez 22 år siden
Er der for øvrigt nogen der har købt nogen af bladene og kan rapportere om det er godt?
#9 Captain Vallo 22 år siden
Det må jeg sgu' da lige ned hos den lokale bladpusher og kigge efter.
then why is my arse
the perfect height for kicking?