Wonderland udgives den 27. september på DVD med halfrate DTS spor. Lydsporet skulle være helt i top og filmen god. Har fundet den her til 12.99£ incl. voucher dvs. 139,-, hvis man prøver i euro bliver prisen 147,-. Problemet er blot at udgivelsen er helt uden undertekster, også engelske. Er det ikke lidt mærkeligt?
"From this piece of history springs Wonderland, one of the most gripping and intelligent films of the year. Quite apart from showcasing some of the best performances I’ve seen in a long time, this film works on a number of levels; as a mystery thriller about the evasive nature of absolute truth; as a blood and sun drenched evocation of a very specific time and place; as a blackly funny account of a community at the end of its tether; and as an insightful, oddly affecting character study of John Holmes, a man who brings a whole new set of meanings to the phrase ‘fucked-up’.
Kilmer plejer at være suveræn i den slags roller, kan ikke vente med at se ham i denne!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg kan virkelig godt lide Val Kilmer, men jeg må sige set i bakspejlet var Wonderland den film der røg hurtigst i glemmebogen, af dem jeg så ved årets Natfilm Festival. Val Kilmer gør det dog ganske udmærket.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#1 filmz-Bruce 21 år siden
Review
"From this piece of history springs Wonderland, one of the most gripping and intelligent films of the year. Quite apart from showcasing some of the best performances I’ve seen in a long time, this film works on a number of levels; as a mystery thriller about the evasive nature of absolute truth; as a blood and sun drenched evocation of a very specific time and place; as a blackly funny account of a community at the end of its tether; and as an insightful, oddly affecting character study of John Holmes, a man who brings a whole new set of meanings to the phrase ‘fucked-up’.
Kilmer plejer at være suveræn i den slags roller, kan ikke vente med at se ham i denne!
#2 El vez 21 år siden
Val Kilmer gør det dog ganske udmærket.