Du er, som nævnt, nødt til at fløjte ud og købe spillet. Det koster dog ikke en bondegård mere. I samme forbindelse kan du ligeså godt købe The Burning Crusade udvidelsen. Den giver dig, oveni muligheden for at blive lvl 70, også mulighed for at komme til Outlands... og ikke mindst åbner den også for, at du kan vælge Blood-elf eller Draenei racerne, samt Jewelcrafting profession.
Du behøver ikke at installere spillet på ny, det eneste du skal bruge fra spilpakken er serial-key'en. (Hvis du køber Burning Crusade, skal denne naturligvis installeres) På https://signup.wow-europe.com/ kan du oprette konto, når du har en key.
Håber du får glæde af WoW, og endnu engang velkommen til Azeroth...
...They ALL float down here. When you're down here with us, you'll float too!
Jeg spillede det en del - blev lvl 40. Men så kørte jeg død i det... Synes det var det samme om og om igen. Nogle gange får jeg stadig lyst til at smutte en tur til Azeroth - men glæden er for lille i forhold til den tid man skal investere i det. I hvert fald efter min mening.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
#12 Sjovt, hver gang jeg har lavet en character, så går jeg død i lvl 40-50. Det er simpelthen de sværeste 10 lvls at komme over... der er mange ensformige quests, megen ganken (især i STV), og nogle knap så spændende områder (imho).
Min metode til at overkomme dem er, at samle alt hvad der er af quests til Zul'Farak, og så blive boosted et par gange der, løse alle quests i Feralas, Quests/Boosts i Maraudon, løse alle quests i Searing Gorge... og til sidst et ordentligt boost i Sunken Temple... det plejer at kunne gøre det for mig :)
Nå, nu kom jeg i 9. og fik en fed spell, der gør targets til får. Rimelig sjov... Var lige ved at blive dræbt af en ulv, fordi jeg kastede den.. Bare man kunne snyde. Jeg er bedst til at snyde i spil. Clapacious duer ikke her..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#11 filmz-Mifan 18 år siden
Først velkommen til...
Du er, som nævnt, nødt til at fløjte ud og købe spillet. Det koster dog ikke en bondegård mere.
I samme forbindelse kan du ligeså godt købe The Burning Crusade udvidelsen. Den giver dig, oveni muligheden for at blive lvl 70, også mulighed for at komme til Outlands... og ikke mindst åbner den også for, at du kan vælge Blood-elf eller Draenei racerne, samt Jewelcrafting profession.
Du behøver ikke at installere spillet på ny, det eneste du skal bruge fra spilpakken er serial-key'en. (Hvis du køber Burning Crusade, skal denne naturligvis installeres)
På https://signup.wow-europe.com/ kan du oprette konto, når du har en key.
Håber du får glæde af WoW, og endnu engang velkommen til Azeroth...
...They ALL float down here. When you're down here with us, you'll float too!
#12 Kalle Ferm 18 år siden
#13 filmz-Mifan 18 år siden
Min metode til at overkomme dem er, at samle alt hvad der er af quests til Zul'Farak, og så blive boosted et par gange der, løse alle quests i Feralas, Quests/Boosts i Maraudon, løse alle quests i Searing Gorge... og til sidst et ordentligt boost i Sunken Temple... det plejer at kunne gøre det for mig :)
#14 davenport 18 år siden
#15 DarkLight 18 år siden
*WOW Nerds
#16 cyberzed 18 år siden
#17 filmz-sanjo 18 år siden
en der har lavet den her fra min tidligere realm -
#18 davenport 18 år siden
Nå, nu kom jeg i 9. og fik en fed spell, der gør targets til får. Rimelig sjov... Var lige ved at blive dræbt af en ulv, fordi jeg kastede den..
Bare man kunne snyde. Jeg er bedst til at snyde i spil. Clapacious duer ikke her..
#19 elwood 18 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#20 The Insider 18 år siden