Kender folk der elsker det og folk der synes det er det mest kedelig i verden. Personligt synes jeg det så lovende ud. Men jeg har så kun prøvet det i et par timer.
Men med 7 dages gratis spilletid så kan du jo ikke tabe så meget ved at prøve :)
Det er faktisk meget fedt. Det minder om WoW i sin opbygning og de ting man skal. Meget endda, så det er let at styre. Jeg har allerede en Elf i 4. lv. + en ravn der følger mig. Har et par gode spells osv. Det er lidt anderledes i og med at man kender historien bag det hele. Bare træls at de lige skulle have server maintainence i eftermiddag, så jeg måtte logge ud nu. Jeg ved ikke hvor lang tid de er nede, men jeg håber da på at du kan komme på, når du har hentet det Nayze.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#35 - det er gået lidt hurtigere med at hente end forventet, så jeg har det allerede om et kvarter. Så desværre løber jeg ind i den server maintenance :(
Jeg regner med at hente World in Conflict demoen i mellemtiden, for lige at prøve det.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg kan ikke engang connecte, selvom de siger at Roheryn-serveren kører. Men det er jo bare ærgeligt. Synes bare at det er noget pis, når man kun har 7 dages trial. Der forsvinder jo en dag med det..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#31 davenport 18 år siden
#32 Scherlund 18 år siden
Men med 7 dages gratis spilletid så kan du jo ikke tabe så meget ved at prøve :)
#33 davenport 18 år siden
#34 dyg 18 år siden
#35 davenport 18 år siden
Har et par gode spells osv.
Det er lidt anderledes i og med at man kender historien bag det hele.
Bare træls at de lige skulle have server maintainence i eftermiddag, så jeg måtte logge ud nu.
Jeg ved ikke hvor lang tid de er nede, men jeg håber da på at du kan komme på, når du har hentet det Nayze.
#36 filmz-sanjo 18 år siden
#37 dyg 18 år siden
Jeg regner med at hente World in Conflict demoen i mellemtiden, for lige at prøve det.
#38 davenport 18 år siden
LOTRO Scheduled Server Downtime: Wednesday, September 19th
The LOTRO Game Servers will be brought down on Wednesday, September 19th from 7:00AM - 1:00 PM EDT (-4 GMT) for an update to the game.
Hvad er det i DK-tid?
#39 dyg 18 år siden
#40 davenport 18 år siden
Synes bare at det er noget pis, når man kun har 7 dages trial. Der forsvinder jo en dag med det..