Gravatar

#1 davenport 18 år siden

Jeg hentede jo en trial på spillet, og nu er jeg hooked, så jeg vil gerne spille med vennerne.
Spørgsmål: Skal jeg købe spillet eller kan jeg bare tilmelde mig?
Jeg kan ikke rigtig finde ud af det, og kunne godt bruge noget coaching i den forbindelse.
Dvs, hvis jeg IKKE skal købe spillet, hvordan giver jeg så Blizzard penge og kommer rigtig igang?
Eller SKAL man købe spillet for at få en aut. code?

Håber på en nørd der kan guide :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 Spanner 18 år siden

Måske et filmforum er det forkerte sted at starte? Hvad med at lede efter et dansk World OF Warcraft forum i stedet?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#3 filmz-cybercow 18 år siden

Du er nødt til at købe spillet originalt i en butik for at få en kode ( og håbe og bede til at den kode virker ) så installerer du spillet og under installationen bliver du bedt om at indtaste din kode og du bliver også bedt om at give dine kredit kort oplysninger ( du kan også købe et game card med prepaid game tid på i butik ).
Når dette er gjort og du har lvl'et din karakter til lvl 60, finder du sikkert ud af, at dine venner spiller på en udvidelse af spillet ( The Burning Crusade = TBC ) eneste måde du kan være sammen med dem i denne sidste del af spillet ( efter lvl 60 ) er også at købe den udvidelse ( TBC ) og så indtaste den nye kode der ligger i den pakke under installationen.

Btw Blizzard har luftet ideen med endnu en udvidelse som kommer engang næste år ( og den er du også nødt til at købe ... du vil jo gerne være med i hulen ik Mulle ? )

PS. det jeg skrev med at koden ikke altid virker, jeg har en helt ny ekstra TBC box ( havde stadigvæk folie omkring ) liggende med en ny kode inden i, den fungerede ikke da jeg ville bruge den. Det er noget med, at alle de der key generatorer de finder jo koder der virker et eller sted fra , og de koder der virker er sjovt nok dem, som folk har i deres endnu ubrugte spil bokse.
To gange halv hjerne er lig med en kvart !
Gravatar

#4 filmz-grev_michal 18 år siden

Et godt råd er at gemme kvitteringen, nu er jeg ikke selv til wow - men når man skal bruge en key til online spil er det vigtigt at man kan bevise sit køb, hvis man er så uheldig at skulle have en ny kode/byttet spillet.
Gravatar

#5 gi-jones 18 år siden

Dooon't do it man!!! Jeg har alt for mange bekendte som jeg ikke kender mere på grund af det spil. Start hellere forfra på Simpsons eller noget i den stil. Tager lige så lang tid, men suger ikke din hjerne ud gennem næsen!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#6 inflector 18 år siden

Velkommen til mørket ven, håber du har sagt pænt farvel til din familie og din omgangskreds, for dem bliver der ikke tid til mere :p
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#7 davenport 18 år siden

He he, tror ikke det bliver så slemt igen. Jeg kan se det tager tid, men lige nu gider jeg fx. ikke rigtig at spille. (Tror aldrig jeg bliver sådan RIGTG nørd)

Men det er da god underholdning. Fik en Gnome Mage i 7. lv. i nat, og nu er jeg faret vild i Ironforge..

Det er bare træls, at det følger døgnet, for lige nu er der nat, og hvis jeg skulle spille, så kan man ikke rigtig se hvad der sker, fordi solen skinner ind.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8 filmz-Bartman 18 år siden

Pfff du har jo valgt den forkerte side når du er Gnome! :P
Gravatar

#9 filmz-sanjo 18 år siden

En af grundende til, at du IKKE skal vælge gnome :)

Er heldigvis stoppet med spillet, men pas lige på ik :)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#10 filmz-Bartman 18 år siden

Ja syns også gnomes er pænt grimme.. mig og nogle andre havde engang en guild der hed <Taller than you> kun på grund af at vi syntes at gnomes er grimme!! :D

Skriv ny kommentar: