hmm ser umiddelbart alt for amerikaniseret ud... men det er vel også ok at det er dem der fortæller lige netop dén historie... eller ?! Man ender jo nok med at se filmen, uanset hvad. Ville dog hellere se en mere realistisk version, som i Flight 93
amerikaniseret.... ved ikke, det er stadig Oliver Stone der laver filmen. Den mand kan man vel ikke lige frem kalde en typisk patriotisk Amerikaner (JFK, Nixon og Platoon, m.m.). Manden er samfundskritiker. Jeg tror filmen bliver realistisk, Stone vil forhåbenlig lave en realistisk og god film.
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Euh. Ser og lyder godt nok utrolig amerikansk! Det så dog ikke så dårligt ud som jeg havde troet, men det er jo Oliver Stone, som jeg for lang tid siden stoppede med at have store forventninger til.
Det virker ikke som en film "der bare må laves" canoniseringen af brandmændene og politiet som helte den dag har vi været igennem. Det lader til at vi ikke skal focusere på årsagerne overhoved men amerikanerne som helte og der er vist ingen tvivl om at mange gik langt ud over deres pligt den dag. I den sammenhæng virker Flight 93 mere "urgent" on interessandt.
Først det gode: Hvis jeg skal se filmen, bliver det for Michael Pena, Maggie Gyllenhall og Maria Bello. Klippet, hvor man ser skyggen af flyet på en skyskraber synes jeg var ret fedt. Så det ringe: virker ALT for pladder-patriosk-amerikansk! Og musikken var godt nok temmelig meget 'over the top.' Håber, det kun var trailermusik....
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
#1 thomas040 19 år siden
#2 thomas040 19 år siden
rigtige link
#3 runehansen76 19 år siden
Man ender jo nok med at se filmen, uanset hvad. Ville dog hellere se en mere realistisk version, som i Flight 93
www.FaceBook.com/runehansen76
#4 Æsop9000 19 år siden
#5 ks 19 år siden
#6 19 år siden
#7 Patriarch 19 år siden
#8 jessup 19 år siden
#9 tiny 19 år siden
Så det ringe: virker ALT for pladder-patriosk-amerikansk! Og musikken var godt nok temmelig meget 'over the top.' Håber, det kun var trailermusik....
#10 gi-jones 19 år siden
I øvrigt, så ser de HD trailere fandme nice ud. Uanset hvad man synes om indholdet.