det skal Gi-joe også 8-) men det holdt ham ikke tilbage, hehe er nu også svært når det er Spielberg, så skal det være ret store ting som stopper ham (læs oversvømmelse, eller orkan)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Sidder godt nok også og overvejer det lidt kraftigt nu, Altså - jeg kunne bare sige at jeg kommer lidt senere på arbejde dagen efter.. Måske skulle jeg lige se hvad der er tilbage af pladser, og ringe til nogen jeg kender, for at høre om de skal med :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
en af mine kollegaer fra min tidligere arbejdsplads plejede at sige noget i stil med, at man kan da sagtens gå i biffen klokken sent, så sover man bare det mindrer før man skal på arbejde.
jeg kan slet ikke klare de 6 eller 8 timer man helst skal sove, jeg plejer normal at sove 5- 5½ time nogen gange 4, men 5 så jeg udhvilet.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16 Jeg kan også godt nøjes med de der 4-5 stykker, jeg er så bare ikke altid 100% frisk, men kan godt arbejde som man nu skal :) (kommer vel også an på hvad man laver) Men ellers så kan jeg også godt ligge og boble i flere timer hvis jeg ikke skal noget.
Men jeg kan være hjemme omkring kl 3 i nat så.. hmm noget tyder på at jeg skal have mig nogle ekstra flasker med cola i morgen ;)
/Edit
og der er jo egentlig en del gode pladser endnu.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#10: Nu skal det vel retfærdighedsvis siges, at Tom Cruise faktisk langt fra gik grasat da han blev sprøjtet på. Hans latterlige opførsel andetsteds taget i betragtning, så synes jeg sgu' han håndterede ham den vandsprøjtende nar over al forventning.
#11 gi-jones 20 år siden
#12 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 filmz-herskegut 20 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#14 elwood 20 år siden
#15 filmz-herskegut 20 år siden
Sidder godt nok også og overvejer det lidt kraftigt nu, Altså - jeg kunne bare sige at jeg kommer lidt senere på arbejde dagen efter..
Måske skulle jeg lige se hvad der er tilbage af pladser, og ringe til nogen jeg kender, for at høre om de skal med :)
#16 elwood 20 år siden
jeg kan slet ikke klare de 6 eller 8 timer man helst skal sove, jeg plejer normal at sove 5- 5½ time nogen gange 4, men 5 så jeg udhvilet.
#17 filmz-herskegut 20 år siden
Jeg kan også godt nøjes med de der 4-5 stykker, jeg er så bare ikke altid 100% frisk, men kan godt arbejde som man nu skal :) (kommer vel også an på hvad man laver)
Men ellers så kan jeg også godt ligge og boble i flere timer hvis jeg ikke skal noget.
Men jeg kan være hjemme omkring kl 3 i nat så.. hmm noget tyder på at jeg skal have mig nogle ekstra flasker med cola i morgen ;)
/Edit
og der er jo egentlig en del gode pladser endnu.
#18 myggen 20 år siden
#19 gi-jones 20 år siden
#20 elwood 20 år siden
hvis du læser tråden omkring episoden, kan du også se min forargelse over det.
Ja vi mangler sku en Filmz T-shirt, evt. med vores Nick på 8-)