Nu har jeg da fået samlet 2 andre sammen også :) #19 & #20 i kan nok kende mig ved at jeg kommer med en Koreansk pige og en kammerat fra mellemøsten. :) jeg bliver en eneste dansker i den lille gruppe.
#20 Jada, vi kunne godt bruge sådan noget :) eller ligsom den hemmelige filmz.dk hilsen ;)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#3: Som nævnt i #7, så er det flere steder ikke tilladt at smide filmen på før den officielle release-dato - og det tror jeg der er mere end én grund til. Mere hype, større forventninger, stemning osv - og alt det vil styrte i grus hvis pressen fik lov til at 'sladre'.
Jeg har lige set filmen, og er overrasket, det var en ret skuffende affære. Mit umiddelbare skøn er at filmen vil få en 'severe beating' i pressen. Mange i salen sad og små-rystede på hovedet da rulletekst begyndte :(
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Nu har jeg så endelig fri, må nok få en times eftermiddags søvn.. ellers går det nok ikke :) Skal mødes med mine venner kl 19:30 og spise ude i byen, hvorefter turen går i bioCity.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#28: Jeg synes det er en af Spielbergs mest kommercielle film. Big time Hollywood blockbuster. Alt for meget lir, alt for lidt historie. Er selv normalt glad for Spielberg - men WotW kommer ikke i nærheden af hans 'krigsfilm' eller de andre futuristiske film han har lavet. Vi snakker Jurrasic Park 2 niveau.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#21 filmz-herskegut 20 år siden
Jada, vi kunne godt bruge sådan noget :) eller ligsom den hemmelige filmz.dk hilsen ;)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#22 gi-jones 20 år siden
#23 elwood 20 år siden
Rawwggggggg. 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#24 filmz-herskegut 20 år siden
#25 filmz-herskegut 20 år siden
#26 filmz-vassago 20 år siden
Jeg har lige set filmen, og er overrasket, det var en ret skuffende affære. Mit umiddelbare skøn er at filmen vil få en 'severe beating' i pressen. Mange i salen sad og små-rystede på hovedet da rulletekst begyndte :(
#27 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#28 gi-jones 20 år siden
#25: Man kan også kende mig på min mega-seje piratkasket.
#29 filmz-herskegut 20 år siden
Nu har jeg så endelig fri, må nok få en times eftermiddags søvn.. ellers går det nok ikke :)
Skal mødes med mine venner kl 19:30 og spise ude i byen, hvorefter turen går i bioCity.
#30 filmz-vassago 20 år siden