Gravatar

#1 Tylerdurden 17 år siden

Så har Nordisk Film valgt at skrotte "Shine a Light" i Imperial, til fordel for "Flammen og Citronen" så den kan kører en uge mere.
Jeg vil sgu da 100 gange hellere s Martin Scorsese's Rolling Stones dokumentar end "The Flame and the Limon".

Tak for det Nordisk Film! Tusind tak!

Wankers!
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#2 filmz-Bruce 17 år siden

Hvis Nordisk Film programsatte ud fra god smag, så kunne de let halvere antallet af biografer. God smag er et nicheprodukt!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 JannikAnd 17 år siden

#2 - Nietzche?
Gravatar

#4 Yoda 17 år siden

Det er så rammende formuleret, at jeg ville ønske, jeg kunne trykke din hånd!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#5 filmz-vassago 17 år siden

#2: Hvis Nordisk Film programsatte ud fra god smag - så ville det med halveringen af biograferne komme helt af sig selv. Der er jo desværre ingen fortjeneste på "gode film", for folk ser dem jo ikke ;)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#6 HonoDelLoce 17 år siden

host host ..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7 filmz-vassago 17 år siden

Vi ser dem - men ingen andre gør :)
Gravatar

#8 HonoDelLoce 17 år siden

Ja, dem som vi selv mener er gode :) Men det gør jo ikke os til herre over hvilke film der figurerer som gode i andre folks øjne :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#9 filmz-vassago 17 år siden

Nej, det var også derfor jeg satte gode film i "" :)
Gravatar

#10 gi-jones 17 år siden

Personligt synes jeg sgu at det er fedt, at se hvordan en virkelig stort opsat, dyr dansk film kan klare sig så godt. Det er muligt den ikke i den forstand er et mesterværk, men i udførsel kan den godt konkurrere med de store amerikanske produktioner og jeg så gerne at Danmark bevægede sig mere i den retning. Nok om dogmefilm og lallede komedier.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: