Så har Nordisk Film valgt at skrotte "Shine a Light" i Imperial, til fordel for "Flammen og Citronen" så den kan kører en uge mere. Jeg vil sgu da 100 gange hellere s Martin Scorsese's Rolling Stones dokumentar end "The Flame and the Limon".
#2: Hvis Nordisk Film programsatte ud fra god smag - så ville det med halveringen af biograferne komme helt af sig selv. Der er jo desværre ingen fortjeneste på "gode film", for folk ser dem jo ikke ;)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Personligt synes jeg sgu at det er fedt, at se hvordan en virkelig stort opsat, dyr dansk film kan klare sig så godt. Det er muligt den ikke i den forstand er et mesterværk, men i udførsel kan den godt konkurrere med de store amerikanske produktioner og jeg så gerne at Danmark bevægede sig mere i den retning. Nok om dogmefilm og lallede komedier.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#1 Tylerdurden 17 år siden
Jeg vil sgu da 100 gange hellere s Martin Scorsese's Rolling Stones dokumentar end "The Flame and the Limon".
Tak for det Nordisk Film! Tusind tak!
Wankers!
#2 filmz-Bruce 17 år siden
#3 JannikAnd 17 år siden
#4 Yoda 17 år siden
Det er så rammende formuleret, at jeg ville ønske, jeg kunne trykke din hånd!
#5 filmz-vassago 17 år siden
#6 HonoDelLoce 17 år siden
host host ..
#7 filmz-vassago 17 år siden
#8 HonoDelLoce 17 år siden
Ja, dem som vi selv mener er gode :) Men det gør jo ikke os til herre over hvilke film der figurerer som gode i andre folks øjne :)
#9 filmz-vassago 17 år siden
#10 gi-jones 17 år siden