Sidder og overvejer at bestille Musa: The Warrior derfra, men er lidt usikker på de her asiatiske websites, er dette pålideligt? Koster det ekstra at få sendt varerne? Sidste men ikke mindst.
Hvis du kigger på dvdcompare, kan du se, at det ikke ligefrem er en optimal udgave - den har intet ekstramateriale. Prisen er dog et stykke under toldgrænsen, så på den led skulle du være sikker.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Extras betyder ikke så meget, det er filmen jeg er interesseret i. Dog har jeg fundet ud af at denne DVD indeholder HK cuttet som er 20 minutter kortere end originalen, desværre.
Jeg er dog stadig interesseret i lidt info omkring Layoyo, da de har nogle fantastiske priser på HK dvd'er.
Altså jeg har kun hørt ros om butikken de steder, den er blevet nævnt. Den har dog i hvert fald de negative sider, at der chance for told (ved køb over 80 kr. ekskl. porto), og at fragtprisen ikke er helt billig.
Den billigste fragtmetode koster således:
0-2 varer: HK$44 (ca. 35 kr.) 2-5 varer: HK$65 (ca. 52 kr.) 5-10 varer: HK$110 (ca. 88 kr.) 10-20 varer: HK$220 (ca. 175 kr.) osv.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Nok er fragtprisen dyr, men hvis man regner den totale pris for filmene ud, synes jeg nu nok, det plejer at kunne svare sig - oftest kan man få to-tre film sneget ind under toldgrænsen (svarer til ca. 100 $HK), og så giver man omkring 40,- pr. film inkl. forsendelse, såeh ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#7: Det bliver i så fald en kort anmeldelse, men jeg synes, den er superfed. Det er en historie om en udsending koreanske diplomater samt deres væbnede følge, der bliver forvist fra Kina (vist nok) og må tage den lange rejse hjem til Korea. Undervejs støder de ind i en flok mongolske krigere, der har bortført en kinesisk prinsesse, som koreanerne nu i diplomatisk øjemed beslutter sig for at befri og bringe tilbage til kineserne, og så går den vilde skattejagt ...
Den er virkelig flot filmet, og så er der nogle blærede action sekvenser, og den langhårede helt er temmelig sej, så den er absolut seværdig. Desuden er slutningen nærmest helt "Shakespearesk" ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 ks 21 år siden
http://www.layoyo.com/cgi-bin/ncommerce3/ProductDi...
Er den her udgave noget værd, og kan jeg forvente at få lagt told oven i?
#2 nakalay 21 år siden
#3 ks 21 år siden
Jeg er dog stadig interesseret i lidt info omkring Layoyo, da de har nogle fantastiske priser på HK dvd'er.
#4 nakalay 21 år siden
Den billigste fragtmetode koster således:
0-2 varer: HK$44 (ca. 35 kr.)
2-5 varer: HK$65 (ca. 52 kr.)
5-10 varer: HK$110 (ca. 88 kr.)
10-20 varer: HK$220 (ca. 175 kr.)
osv.
#5 ks 21 år siden
#6 filmz-yoshimura 21 år siden
#7 dyg 21 år siden
#8 ks 21 år siden
#9 filmz-yoshimura 21 år siden
Den er virkelig flot filmet, og så er der nogle blærede action sekvenser, og den langhårede helt er temmelig sej, så den er absolut seværdig. Desuden er slutningen nærmest helt "Shakespearesk" ...
#10 ks 21 år siden