Gravatar

#1 filmz-harald123 19 år siden

Lad os så få ord-ekvilibristen over dem alle (undtagen Ole Michelsen - han er mesteren) tilbage på tv-skærmen her til sommer!

Kom så folkens - det kan kun gå for langsomt!!!

Push this button
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
Gravatar

#2 filmz-Bruce 19 år siden

Gjort! trier-i-touren kunne også ha' været sjovt!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 Yoda 19 år siden

Underskrift sat!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4 putandtake 19 år siden

God idé - hvis du har noget med siden at gøre, vil jeg foreslå, at I laver et par eksempler på en protestskrivelse, man kan printe ud, og en adresse til Morten Stig på tv-2 sporten - et eller andet sted så vil det nok gøre mere indtryk, hvis folk gider at brokke sig ved at poste et brev
Gravatar

#5 maniac 19 år siden

Ja, tak. Den er underskrevet. Hvis det bliver Rolf Sørensen som de ellers har ansat istedet for Leth kommer vi jo ikke til at høre om andet end hans bedrifter :/
Gravatar

#6 chandler75 19 år siden

Underskrevet. Han blev fyret på et tyndt grundlag.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#7 El vez 19 år siden

Ditto
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#8 azathoth 19 år siden

Do
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#9 filmz-herskegut 19 år siden

Tour'en uden Leth, er som Cheeseburger uden ost..
kedelig, og lettere meningsløst..

hermed er min underskrift også kommet på.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#10 filmz-Munk 19 år siden

HØRT!!!
Jørgen Leths evner i sengen og evner som cykelkommentator, skal ikke blandes sammen. Uhørt tyndt grundlag..
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell

Skriv ny kommentar: