Gravatar

#1 MadMartigan 21 år siden

Er der nogen der har prøvet det spil på ovenstående side???

Jeg er blevet fortalt, det er det bedste online spil siden Diablo 2, og dem der har prøvet det, siger det ærger dem at de har et arbejde, ellers spillede de 24/7

Starwarsgalaxies

Grunden til at jeg ikke selv har taget mig for at prøve det, er at man kan få 14 days free trial, så jeg venter til jeg har ferie i uge 31, hvis man skulle blive helt forgabt i det.
I'm your huckleberry...
Gravatar

#2 Slettet Bruger [3577416319] 21 år siden

For det første kan Diablo og SWG på ingen måde sammenlignes. SWG er et rigtigt rollespil og hvis du ikke har spillet rollespil før, kræver det at du sætter dig ind i alle de regler og finesser som et rigtigt rollespil kræver. Når det så er overstået, kan du rigtigt begynde at spille.
SWG er et meget åbent spil. Du kan slå dig ned som våbensmed og lave det hele tiden. Eller danser, dusrkæger, smugler osv. osv. osv.
Folk brokker sig dog over at der er for lidt at lave alligevel. Det er ligeud røvsygt at lave våben dag ud og dag ind eksempelvis. Det er godt med en 14-dages trial. Hvis du derefter beslutter dig for at købe abonnement, anbefaler jeg at du køber en måned eller tre inden du tager rabatten ved at købe et år af gangen. Det tager nemlig mere end 14 dage inden du 100% kan vide om det vil fange dig i længere tid (1 år)...
Gravatar

#3 dyg 21 år siden

Jeg spillede det i fire-fem måneder, hvorefter jeg så blev træt af det. Men jeg spillede så også kun med et par venner, og kom aldrig i en guild.

Jeg synes at det er et flot og gennemført spil, der helt klart kan anbefales.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4 El vez 21 år siden

"det bedste online spil siden Diablo 2"

..der skal godtnok ikke meget til. Dark Age Of Camelot er det bedste MMORPG på markedet, længere er den ikke!
Før DAOC var det Asheron's Call, før det regerede Ultima Online.

Jeg synes ikke SWG er særlig godt, men det er også fordi jeg gerne vil have spil hvor PvP (player vs. player) fungerer godt, det gør det ikke i SWG.

Et af målene i SWG at få sig en Jedi, hvilket tager uhyrligt lang tid og der skal en ordenlig omgang monsterbashing til (aka ingen tid til at se film ;). Når du så endelig har din Jedi, skal han trænes op - hvilket kræver at du endnu en gang beslutter dig for ikke at have et liv, alt i alt en ret kedelig affære, men okay, så er du også Jedi!

City Of Heroes virker som et rigtig cool superheltespil, det er ude i øjeblikket, men desværre ingen PvP (endnu).

World Of Warcraft og Darkfall, der begge skulle udkomme senere på året eller i starten af 2005, har jeg hørt mange gode ting om - dem glæder man sig til :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#5 filmz-vassago 21 år siden

Ej, PlanetSide var da det fedeste online spil...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#6 filmz-Funkymonkey 21 år siden

Mit spil er bedre end dit spil ævbæv
#filmz.dk - irc.quakenet.org - IRC
Gravatar

#7 inflector 21 år siden

Dark Age Of Camelot er det bedste MMORPG på markedet, længere er den ikke
Tror nok at der er en del Everquest fans der er uenige med dig i :=)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#8 El vez 21 år siden

Ja jeg kan selvfølgelig kun skrive min egen mening, ikke andres.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#9 cyberzed 21 år siden

Jeg spiller SWG og er med i en guild og det virker faktisk ganske fint for mig...man kan spille lidt man kan spille meget alt efter hvad man vil.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#10 MadMartigan 21 år siden

Mange tak...
I'm your huckleberry...

Skriv ny kommentar: