Gravatar

#1 Yoda 21 år siden

Desværre har Axel udsolgt af deres "X-files - season 3" til 299,- i keepcase.

Er der eventuelt nogle der ved, hvor man kan købe ovennævnte sæson i keepcases - ikke digipack - til omtrent samme pris?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#2 El vez 21 år siden

Jeg ved ikke hvilken indpakning dette er, jeg har R4 og de er keepcases.

Du kommer nok til at betale told på den, medmindre du kan få den sendt til en i Sverige eller lign, men udgivelsen er da ganske billig, under 250kr.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#3 Yoda 21 år siden

Endnu et spørgsmål, hvad er "M-Lock Packaging"?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4 ks 21 år siden

X-Files sæson 3, i den indpakning du ønsker, burde også kunne fås hos CD-Wow.
Gravatar

#5 Yoda 21 år siden

Kan desværre ikke finde den i deres sortiment! Har du set den?
Gravatar

#6 ks 21 år siden

Oh, jeg synes da at have bemærket den på min ønskeliste. Tjekker lige, 2 sek.
Gravatar

#7 Yoda 21 år siden

Forøvrigt, hvad angår spørgsmålet i #3, så tror jeg nok, at jeg selv har fundet svaret.

Er der nogle, der kan bekræfte, at "M-Lock Packaging" er endnu en betegnelse for keepcase?
Gravatar

#8 ks 21 år siden

Den er åbenbart blevet udsolgt! :(
Gravatar

#9 Yoda 21 år siden

Arghhhhh, det samme gør sig gældende hos Axel - lo..! :-(

Nu da jeg har bestilt sæson 1 og 2 i keepcases, ville det være lækkert, hvis de øvrige sæsoner også blev det.

#10 21 år siden

hvad er forskellen på de to versioner?

Skriv ny kommentar: