Min egen favorit egenskab er nok Nightcrawlers teleport evne. Tænk hvor meget tid man kunne spare i sin hverdag og tilmed undgå det kollektive trafik helvede!
Hvis der var frit valgt på alle hylder kunne man godt forestille sig det ville være fedt at have magt over alt elektronik. Lidt a la "Maximum Overdrive". Så er du bl.a. fri for at lede efter fjernbetjeningen og du kunne pifte efter din bil som var du en anden Lucky Lucky med sin Jolly Jumper :o)
"When people ask me if I went to film school I tell them, 'no, I went to films.'" -QT
Jeg synes egentlig også "Juggernaut" er en lidt kedelig figur. Han er BARE stærk... ikke andet. Der er der mange af de mindre bi-figurer der fortjente mere screen-time end ham. F.eks. ham der kunne gro sine afhuggede lemmer ud igen. Det var da meget cool?
Er det bare mig, men da de er ved at befri Mystique, så befrier de også ham manden der kunne dele sig i syv. Ham ser man da ikke senere i filmen gør man?
"When people ask me if I went to film school I tell them, 'no, I went to films.'" -QT
#13 - han bliver brugt som afledningsmanøvre lige inden den sagnomspundne bro-scene..
Tror bare jeg ville vælge Phoenix's evner.. Er der en hel masse, hun ikke kan?
#1 - personligt synes jeg, at det interessante ved Wolverine er hele hans baggrund, hvorfor han er, som han er.. Det har de, desværre, udeladt HELT at bruge tid på i X3..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#11 cyberzed 19 år siden
#12 filmz-Chemic 19 år siden
Hvis der var frit valgt på alle hylder kunne man godt forestille sig det ville være fedt at have magt over alt elektronik. Lidt a la "Maximum Overdrive". Så er du bl.a. fri for at lede efter fjernbetjeningen og du kunne pifte efter din bil som var du en anden Lucky Lucky med sin Jolly Jumper :o)
#13 filmz-Chemic 19 år siden
Er det bare mig, men da de er ved at befri Mystique, så befrier de også ham manden der kunne dele sig i syv. Ham ser man da ikke senere i filmen gør man?
#14 HonoDelLoce 19 år siden
Tror bare jeg ville vælge Phoenix's evner.. Er der en hel masse, hun ikke kan?
#1 - personligt synes jeg, at det interessante ved Wolverine er hele hans baggrund, hvorfor han er, som han er.. Det har de, desværre, udeladt HELT at bruge tid på i X3..
#15 Hive 19 år siden
Jo, man ser ham senere i filmen. Og han kan skam dele sig i mere end syv. :)
#16 cyberzed 19 år siden
#17 Hive 19 år siden
Kløerne var en del af ham oprindeligt - de var bare af knogler dengang... alle hans knogler blev så senere erstattet med adamantium.
#18 chuck 19 år siden
#19 loki 19 år siden
#20 NightHawk 19 år siden
# 17 -
Blev adamantiumen ikke blot lagt rundt om hans knogler ? Mener da ikke at hans knogler blev direkte fjernet til fordel for stålskelettet.