Gravatar

#21 filmz-incubus 19 år siden

Xaviers evner helt klart! Så kan man endelig regne ud, hvordan kvinder egentlig tænker, for det er da det største mysterium, der findes til dato!
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Gravatar

#22 elwood 19 år siden

Nej er det ikke mysteriet om flaskeskibe, jeg mener de kan jo ikke komme igennem det lille hul i flasken, jeg fatter det simplthen ikke hvo'en det lader sig gøre!

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#23 Hive 19 år siden

Tjoh, det skal vel nok passe...
Gravatar

#24 filmz-Chemic 19 år siden

LOL LOL LOL... Fantastisk sammenligning. Ska nok lige skrive her, hvad kæresten siger til den når hun hører den ;o)
"When people ask me if I went to film school I tell them, 'no, I went to films.'" -QT
Gravatar

#25 Derfor 19 år siden

Jeg ville da ikke sige nej tak til Wolverine's helingsfaktor eller Magneto's kontrol over metal. Xavier's telepatiske evner er nok de mest magtfulde, men er for nemme at fristes til at misbruge... og sikkert pænt belastende i længden.

Fristes til at misbruge ?

du kunne da lige så let blive fristet til at bruge magnetos krafter som du kan af Xaviers ?
Bliv en buzzador og få gratis produkter: http://www.buzzador.com?refstr=Derfor&lang=dk
Gravatar

#26 Hive 19 år siden

Nu skal du lige bide fast i at jeg snakker om *misbrug*, ikke bare almindeligt brug. Det vil være alt for nemt og ingen konsekvenser have, hvis man lige lurer en anden persons tanker i ny og næ... fristelsen vil være for stor. Jeg tror ikke, at jeg vil kunne modstå en sådan fristelse 24/7, må jeg nok erkende. Og jeg mener, at folks tanker er det aller mest private man har, og er noget der absolut ikke bør krænkes.
Gravatar

#27 Derfor 19 år siden

#26 Nåh, troede du mente det i forhold til andre formål :)
Bliv en buzzador og få gratis produkter: http://www.buzzador.com?refstr=Derfor&lang=dk
Gravatar

#28 filmz-Bobojensen 19 år siden

Bishop han er for syg... lidt a la Gambit, men ham her kan så opsuge alle former for energi og fyrer dem tilbage i hovedet på dig med større kraft:D yes sirs!

Ellers sku det vel være Iceman eller Storm....
Gravatar

#29 Hive 19 år siden

Mht. Bishop, hvor tit er det lige du tror, du ville blive skudt på med *energi* i den virkelige verden? :p
Gravatar

#30 filmz-Bobojensen 19 år siden

#29 ikk så tit men fedt alligevel... Ellers må man jo lige tilslutte sig en stikkontakt:)eller finde et lyn.. heh

Skriv ny kommentar: