Har lige fået set X-Men 3. X-Men filmene har efter min mening altid været nogen af de bedste indenfor superhelte genren. Noget der dog undrer mig er at Wolverine er så central en figur. Han har da en af de mindst specielle evner, eller er det bare mig der ser det sådan?
Hvad er din favorit figur?
Hvad ville din specielle evne være hvis du var mutant?
"When people ask me if I went to film school I tell them, 'no, I went to films.'" -QT
Wolverine ældes yderst langsomt, er temmeligt stærk, og heler sår superhurtigt... derudover er hans kløer og skelet lavet af et metal, der ikke kan ødelægges. Er det ikke specielt nok...?
Jeg ville da ikke sige nej tak til Wolverine's helingsfaktor eller Magneto's kontrol over metal. Xavier's telepatiske evner er nok de mest magtfulde, men er for nemme at fristes til at misbruge... og sikkert pænt belastende i længden.
Hmm... Wolverine er jo mere anti-helt, mørk og dyster, sarkastisk, kynisk og voldelig... sammenlignet med de andre figurer i universet er han den eneste jeg kan finde nogen lighedstræk med... ;o)
Mvh
MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Min favorit er et eller andet sted Cyclops, nok mest pga. han er eksemplet (sammen med Rogue) på hvor meget man kan blive hæmmet i den "normale" verden hvis man har UNLIMITED POWER :) han har været min favorit helt fra jeg læste tegneserierne, men jeg synes ikke han er helt så fed i filmene.
Jeg ville nok fortrække Xaviers kræfter hvis jeg selv skulle have nogen, eller muligheden for at phase igennem ting ligesom Shadowcat. Bare gå ud midt i et lyskryds og phase igennem en bil der er ved at køre dig ned osv. For kickass effekten ville jeg nok helst være som Gambit.
Ja Colossus fik alt, alt for lidt screentime... de valgte i stedet at fokuserere på langt kedeligere karakterer, i stedet for at bruge hans potentiale. Hvorfor ingen kamp mellem ham og Juggernaut? Øv...
Jeg er enig i, at Cyclops ikke er fed nok i filmene... jeg husker ham fra tegneserien som en totalt bad-ass leder af X-Men. Men i filmene er han jo nærmest lidt svanset... en stor skam.
#1 filmz-Chemic 19 år siden
Hvad er din favorit figur?
Hvad ville din specielle evne være hvis du var mutant?
#2 elwood 19 år siden
Og hans teleport evner 8-)
Måske vil jeg ikke lige angribe The White House, hmm eller ville jeg, de har jo ham den irreterene på posten for tiden 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 Hive 19 år siden
Jeg ville da ikke sige nej tak til Wolverine's helingsfaktor eller Magneto's kontrol over metal. Xavier's telepatiske evner er nok de mest magtfulde, men er for nemme at fristes til at misbruge... og sikkert pænt belastende i længden.
#4 filmz-maxhh 19 år siden
Mvh
MaxHH
#5 filmz-gofferoffer 19 år siden
#6 filmz-bullettooth 19 år siden
#7 elwood 19 år siden
So here is a paintbucket Famke, so yeah you could just use your hands to do it...
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8 filmz-bullettooth 19 år siden
#9 cyberzed 19 år siden
Jeg ville nok fortrække Xaviers kræfter hvis jeg selv skulle have nogen, eller muligheden for at phase igennem ting ligesom Shadowcat. Bare gå ud midt i et lyskryds og phase igennem en bil der er ved at køre dig ned osv. For kickass effekten ville jeg nok helst være som Gambit.
#10 Hive 19 år siden
Ja Colossus fik alt, alt for lidt screentime... de valgte i stedet at fokuserere på langt kedeligere karakterer, i stedet for at bruge hans potentiale. Hvorfor ingen kamp mellem ham og Juggernaut? Øv...
Jeg er enig i, at Cyclops ikke er fed nok i filmene... jeg husker ham fra tegneserien som en totalt bad-ass leder af X-Men. Men i filmene er han jo nærmest lidt svanset... en stor skam.